προορισμός…γεύση!

Το 1st International Hellenic Gastronomy Conference 2018 “Greek taste beyond borders” υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Δήμου Αθηναίων, στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία. Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών γέμισε από τις πρώτες πρωϊνές ώρες με επιχειρηματίες και φορείς του τουρισμού και της γαστρονομίας. Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γεώργιος Καμίνης άνοιξε το forum με τον χαιρετισμό του. Τα panel των ομιλητών αποτελούμενα από έγκριτους επιστήμονες και προσωπικότητες της γαστρονομίας, αντάλλαξαν απόψεις πάνω σε θέματα ανάπτυξης και εξωστρέφειας του τουριστικού γαστρονομικού προϊόντος.
Ουσιώδης ήταν οι ομιλίες των φιλοξενούμενων από άλλες χώρες, όπως του Ρώσου Leonid Gelibterman “Member of the Advisory Board of the United Nations World Tourism Organizations (UNWTO) Gastronomy Network”, του Γερμανού Thomas Gugler “President Worldchefs” και του Ελβετού Christian Cargouet CEO F&B Service Training International.
O CEO του The Ecali Club κ. Γιάννης Γεωργακάκης μια από τις σημαντικότερες και πιο χαρισματικές προσωπικότητες που διαθέτει η Ελλάδα στους αντίστοιχους τομείς, έδωσε το δικό του στίγμα στο πρώτο παγκόσμιο συνέδριο ελληνικής γαστρονομίας αναλύοντας διάφορες πτυχές του στρατηγικού networking και του branding, έννοιες καθαρά συνδεδεμένες με τους στόχους του Greek taste beyond borders. Το ίδιο και ο διοργανωτής και οραματιστής του Greek taste beyond borders, ιδρυτής του Estiatoria.gr κ. Φίλιππος Κούτρας, κατάφερε να μαγνητίσει το ακροατήριο μιλώντας ακριβώς για την αναγκαιότητα της θεσμικής καμπάνιας Greek taste beyond borders με σκοπό την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας παγκοσμίως και την εδραίωση των ελληνικών premium προϊόντων στις παγκόσμιες αγορές. ‘Ολα αυτά υπό ένα σύγχρονο μέσο όπως το Greek taste beyond borders με σήμα την αρχαία σπείρα, ένα σύμβολο που έχει τις ρίζες του στην αρχαία Ελλάδα και αντικατοπτρίζει την έννοια του απανταχού Ελληνισμού αλλά και τη συσπείρωση, όπως ανεφερε ο ίδιος, για έναν κοινό στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάδειξη του πλούτου των ελληνικών προϊόντων με στρατηγική εμπορική δικτύωση.
Στα πλαίσια της θεσμικής καμπάνιας του Greek taste beyond borders βραβεύτηκαν οι Ambassadors of Taste 2018 με τον πολύτιμο τίτλο του πρεσβευτή για την ελληνική γαστρονομία. Η ιδιότητα που φέρει ο τίτλος συνδυάζεται με τη θεσμική καμπάνια και τη μεταλαμπάδευση της ιδέας της εξάπλωσης της ελληνικής γαστρονομίας παγκοσμίως. Πρόκειται για έναν θεσμικό τίτλο διεθνούς κύρους, αφού τον απέκτησαν και προσωπικότητες διεθνούς εμβέλειας, όπως ο Ρώσος Leonid Gelibterman και ο Γερμανός Thomas Gugler στο περιθώριο του 1st International Hellenic Gastronomy Confererence 2018, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης καθώς και του ιστορικού Δήμου Αθηναίων.

AMBASSADORS OF TASTE 2018
LEONID GELIBTERMAN “Member of the Advisory Board of the United Nations World Tourism Organizations (UNWTO) Gastronomy Network”
THOMAS GUGLER “President Worldchefs”
MILTOS KAROUBAS “President in Hellenic Chef Federation – Candidate for Worldchefs Presidium 2016-2020”
CHRONIS GRIVEAS “Senior Advisor Hotels & Tourism Sector, NBG Member of the BοD, GNTO”
NIKOS NASIOYTZIK – “Οικονομολόγος με εξειδίκευση στην ανάδειξη των brand”
ZEAN LOUIS CAPSALAS “Executive International Chef”
GIANNIS SOLAKIS “Executive International Chef”
ARIS TSANAKLIDIS “Executive International Chef”
DINA NIKOLAOU “Executive International Chef”
JOHN GEORGAKAKIS “Ceo – The Ecali Club”
YANNIS STANITSAS “Executive International Chef”
NIKOS BILLIOS “Στρατηγικός σύμβουλος επικοινωνίας για την Ελλάδα και εξωτερικό”

Το συνέδριο διοργάνωσε το αναγνωρισμένο μέσο Estiatoria.gr. Συντονιστής ήταν ο κ. Δημήτρης Παπαϊωάννου – ειδικός στα ελληνικά αποστάγματα. Στη συνδιοργάνωση ήταν ο κ. Νίκος Νάσιουτζικ, οικονομολόγος με εξειδίκευση στο marketing. Κεντρικός δημοσιογράφος του συνεδρίου ήταν ο κ. Λάζος Μαντικός, ένας νέος αναγνωρισμένος δημοσιογράφος με ειδικές γνώσεις πάνω σε θέματα που αφορούν στην εξωστρέφεια της Ελλάδας και στη σύγχρονη οπτική.
Τέλος, το The Ecali Club, βασικός υποστηρικτής του Greek taste beyond borders επιστέγασε τη θεσμική καμπάνια του Greek taste beyond borders με μια μεγαλoπρεπή δεξίωση την επόμενη μέρα του συνεδρίου 6/3, με καλεσμένους τους θεσμικούς φορείς της χώρας, τους χορηγούς του συνεδρίου και επίτιμους προσκεκλημένους.

1 Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *