destination taste!

ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ… ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΕΡΗΣΗ

ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ… ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΕΡΗΣΗ

Έρχονται στο σπίτι συνάδελφοι από τη δουλειά αλλά οι περισσότεροι από τους μισούς είναι χορτοφάγοι; Μην τρομάζεις! Χορτοφαγία δεν σημαίνει σαλατοφαγία. Με αφορμή τους χορτοφάγους φίλους σου θα διαπιστώσεις ότι μπορείς να απολαύσεις συναρπαστικά πιάτα χωρίς ίχνος ζωικών προϊόντων!

ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ
Δεν είναι ανάγκη να τα αγοράσεις όλα. Μπορείς να επιλέξεις κάποιες από τις παρακάτω ιδέες ή να εμπνευστείς από αυτές  για να φτιάξεις τις δικές σου συνταγές!
• 2-3 σακουλάκια κατεψυγμένα λαχανικά ανάμεικτα, σε μερικά σούπερ μάρκετ θα βρεις διάφορους συνδυασμούς λαχανικών π.χ. μεξικάνικα, ιταλικά κ.ά. • μπλε κεσεδάκια με μανιτάρια, απλά, πορτομπέλο, πλευρώτους κ.ά. • 2 φακελάκια σουσάμι • λίγο μαυροσούσαμο • βαλσαμικό ξίδι • ταμπάσκο, κόκκινο ή το πιο ήπιο πράσινο • πάπρικα, γλυκιά σε σκόνη • καρότα • ψωμί • κάππαρη • ελιές • λιαστές ντομάτες • τουρσάκια της αρεσκείας σας • πατάτες • φρέσκα κρεμμυδάκια • καρδιές αγκινάρας, φρέσκες ή κατεψυγμένες • 1 ματσάκι σπαράγγια • 1 μπρόκολο • αρακάς, φρέσκος ή κατεψυγμένος • μουστάρδα • φυτική κρέμα γάλακτος

ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ
Ανάμεικτα κατεψυγμένα λαχανικά στο τηγάνι
1.Αδειάζεις το μείγμα κατεψυγμένων λαχανικών όπως είναι παγωμένο, σε ένα μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι, και τα σοτάρεις σε λίγο λάδι, μέχρι να ξεπαγώσουν τα λαχανικά και να μαλακώσουν λίγο, αλλά να παραμείνουν τραγανά.
2.Σβήνεις με 1-2 κουταλάκια βαλσαμικό ξίδι, ανακατεύεις, μαγειρεύεις για 1-2 λεπτά και αποσύρεις από τη φωτιά.
3.Μοιράζεις τα λαχανικά σε πιάτα, ραντίζεις με μερικές σταγόνες ταμπάσκο, πασπαλίζεις με απλό σουσάμι (λιγάκι καβουρδισμένο σε ένα μπρίκι μέχρι να ροδίσει) ή μαυροσούσαμο και σερβίρεις.

Βελούδινες σούπες λαχανικών
1.Βράζεις τα λαχανικά της αρεσκείας σου (μπρόκολο, σπαράγγια, αρακά φρέσκο ή κατεψυγμένο, καρότα κ.ά.), σε νερό ή έτοιμο ζωμό λαχανικών. Νοστιμίζεις τη σούπα με κάποιο μπαχαρικό όπως κόλιανδρο, κύμινο, πάπρικα ή άλλο και στραγγίζεις το βρασμένο λαχανικό, κρατώντας και λίγο από τον ζωμό του στην άκρη.
2.Λιώνεις το λαχανικό στο μούλτι, προσθέτεις και λίγο από το ζωμό, αν χρειάζεται, και τον ξαναρίχνεις στην κατσαρόλα που έχεις αδειάσει και σκουπίσει καλά.
3.Προσθέτεις φυτική κρέμα γάλακτος (είναι ποαιρετική αλλά δίνει σώμα και χορταίνει), ζεσταίνεις για λίγα λεπτά σε πολύ χαμηλή φωτιά και σερβίρεις.

Καρότα γλασέ
1.Καθαρίζεις μόλικα καρότα και τα κόβεις κατά μήκος στη μέση ή σε 4 κομμάτια (αν είναι χοντρά). Τα βάζεις να πάρουν μια-δύο βράσεις για μερικά λεπτά σε μόλικο νερό ή ζωμό, μέχρι να μαλακώσουν λίγο αλλά να μείνουν τραγανά.
2.Τα στραγγίζεις καλά και τα τηγανίζεις σε βούτυρο ή λάδι σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, μέχρι να ροδίσουν απαλά. Πασπαλίζεις με ζάχαρη (άσπρη ή καστανή), ανακατεύεις και σοτάρεις για μερικά λεπτά, μέχρι τα καρότα να καραμελώσουν (δηλαδή η ζάχαρη να μοιάζει με σιρόπι).
3.Αρωματίζεις με όποιο μπαχαρικό ή μυρωδικό σου αρέσεις (ταιριάζουν ο ξερός δυόσμος, το θρούμπι, το κύμινο, η κανέλα, το μπαχάρι) ανακατεύεις για μερικά λεπτά και σερβίρεις.

Copyright © Dina Nikolaou. All Rights Reserverd.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική του περιεχομένου και των φωτογραφιών, του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της κατόχου του Ντίνας Νικολάου. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.


Dina’s Daily RecipesΚουραμπιέδες με φιστίκι Αιγίνης & κράνμπερις

Dina’s Daily RecipesΒασιλόπιτα με πετιμέζι