προορισμός…γεύση!

Η premium μάρκα νερού συμπληρώνει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων που η PepsiCo προσφέρει στην Ευρώπη, ενώ υπάρχουν σχέδια για επέκταση του σε αγορές παγκοσμίως

ΑΓΟΡΑ, Ν.Υ., 2 Αυγούστου 2022 /PRNewswire/ Η PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει προχωρήσει σε στρατηγική συμφωνία με το premium νερό AQUA Carpatica, βάσει της οποίας θα κατέχει το 20% των μετοχών του. Η συμφωνία περιλαμβάνει το δικαίωμα διανομής του AQUA Carpatica σε Ρουμανία και Πολωνία και τη δυνατότητα επέκτασης του και σε άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών.

Οι πηγές του AQUA Carpatica, βρέθηκαν από τον Γιάννη Βάλβη, Έλληνα της διασποράς τρίτης γενιάς από τη Σαντορίνη, με ιδιαίτερα σημαντική και πολύπλευρη επιχειρηματική δράση. Στην αγορά, το AQUA Carpatica παρουσιάσθηκε το 2010, ενώ στην Ελλάδα ήρθε πριν ένα χρόνο. Περιλαμβάνει το Φυσικό Μεταλλικό νερό και το Φυσικώς Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό από παρθένες πηγές στα παρθένα δάση των Καρπαθίων Ορέων.  Είναι το μόνο στον κόσμο χωρίς νιτρικά (το Φυσικώς Ανθρακούχο) και με ελάχιστα (το Φυσικό Μεταλλικό νερό). Επίσης δεν περιέχουν νάτριο ενώ περιέχουν φυσικούς ηλεκτρολύτες. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε τη μοναδική, απαλή και βελούδινη γεύση τους. Προϊόντα με σημαντικές παγκόσμιες διακρίσεις κυρίως για τη γεύση και την ποιότητά τους.

«Το AQUA Carpatica, ένα νερό με εξαιρετική γεύση και σημαντική παρουσία στην αγορά, συμπληρώνει τέλεια το υπάρχον χαρτοφυλάκιο premium ποτών της PepsiCo», δήλωσε ο Silviu Popovici, Διευθύνων Σύμβουλος της PepsiCo Ευρώπης. «Είμαστε βέβαιοι ότι η σημαντική  αξία του AQUA Carpatica θα έχει μεγάλη απήχηση στους πελάτες και τους καταναλωτές μας παγκοσμίως».

«Το AQUA Carpatica είναι μια μάρκα τόσο μοναδική όσο και ο τόπος προέλευσής της. Είμαι ενθουσιασμένος με την ευκαιρία να συνεργαστώ με την PepsiCo. Η συμφωνία αυτή, μας βοηθά να επεκτείνουμε το αποτύπωμά μας στην Ευρώπη και να διερευνήσουμε ευκαιρίες εισόδου σε νέες αγορές. Ευκαιρίες που θα φέρουμε το AQUA Carpatica και τα οφέλη του για την υγεία, σε νέους καταναλωτές», δήλωσε ο Jean Valvis, Ιδρυτής του AQUA Carpatica.

Σχετικά με την PepsiCo

Τα προϊόντα της PepsiCo απολαμβάνουν οι καταναλωτές περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Η PepsiCo απέφερε περισσότερα από 79 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρά έσοδα το 2021, καθοδηγούμενη από ένα συμπληρωματικό χαρτοφυλάκιο ποτών και convinient τροφίμων που περιλαμβάνει τα Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker και SodaStream. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα απολαυστικών τροφίμων και ποτών, συμπεριλαμβανομένων πολλών εμβληματικών εμπορικών σημάτων που παράγουν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια το καθένα σε εκτιμώμενες ετήσιες λιανικές πωλήσεις.

Στην PepsiCo το όραμά μας είναι να είμαστε ο παγκόσμιος ηγέτης στα ποτά και τα convenient  τρόφιμα κερδίζοντας με την PepsiCo Positive (pep+). Το pep+ είναι ο στρατηγικός μας μετασχηματισμός από άκρο σε άκρο που θέτει τη βιωσιμότητα και το ανθρώπινο κεφάλαιο στο επίκεντρο του τρόπου με τον οποίο θα δημιουργήσουμε αξία και ανάπτυξη λειτουργώντας εντός των ορίων του πλανήτη και εμπνέοντας θετικές αλλαγές για τον πλανήτη και τους ανθρώπους. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε www.pepsico.com. 

Σχετικά με τo AQUA Carpatica

Στα Καρπάθια Όρη, μετά από πέντε χρόνια ανάλυσης των πηγών μεταλλικού νερού και επιλογής εκείνων με εξαιρετική καθαρότητα, σύσταση  και εξαιρετική γεύση,  το AQUA Carpatica ιδρύθηκε το 2010 και υιοθετήθηκε αμέσως ως αγαπημένο προϊόν, από τους Ρουμάνους καταναλωτές.

Σε μόλις τέσσερα χρόνια, μέχρι το 2014, το AQUA Carpatica έγινε το φυσικό νερό πηγής με τις περισσότερες πωλήσεις σε εθνικό επίπεδο και μέχρι το 2016 καθιέρωσε μια διεθνή παρουσία σε 16 χώρες και σε τέσσερις ηπείρους.Το χαρτοφυλάκιο της AQUA Carpatica προσφέρει ένα ευρύ φάσμα κωδικών προϊόντων σε όλες τις βασικές συσκευασίες (φιάλες από γυαλί, PET, αλουμίνιο) προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η ποιότητα «χωρίς νιτρικά άλατα» καθιστά το AQUA Carpatica ιδανικό προϊόν για παιδιά και εγκύους και η εξαιρετική γεύση του το διακρίνει ως το ιδανικό νερό για το κανάλι HoReCa. Η εταιρεία, προκειμένου να διατηρηθεί με βιώσιμο τρόπο η καθαρότητα των πηγών της αναλλοίωτη, έχει εφαρμόσει μια αυστηρή περίμετρο ζωνών για την προστασία του φυσικού οικοσυστήματος.

author-sign

Δείτε επίσης...

Απάντηση