Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

Το top 10 των τροφίμων που κάνουν καλό στον εγκέφαλο μας

Το top 10 των τροφίμων που κάνουν καλό στον εγκέφαλο μας

Η υγιεινή ζωή καθορίζετε από τη διατροφή και τα προϊόντα που τρώμε, γνωρίζατε επίσης ότι ορισμένα τρόφιμα κάνουν κάλο στον εγκέφαλο μας; Σας έχω συγκεντρώσει τα καλύτερα τρόφιμα που μας κάνουν καλό σ εμάς και στο μυαλό μας.

  1. Τα λιπαρά ψάρια
    Γεμίστε το ψυγείο σας με σολομό, πέστροφα, τόνο, σκουμπρί ή ακόμα και με σαρδέλες. Τα λιπαρά ψάρια μας δίνουν το ωμέγα 3 που κάνει καλό για την προστασία των νευρικών ινών και των μεμβρανών των νευρώνων. Αν είναι καλά λίπη, κάνουν καλό για την υγεία του εγκεφάλου μας. Μπορείτε λοιπόν να τα καταναλώνετε δύο έως τέσσερις φορές την εβδομάδα.
  2. Τα κόκκινα φρούτα
    Προληπτικά, τα αντιοξειδωτικά αποτρέπουν το σχηματισμό μορίων που ίσως να επηρεάσουν τις πνευματικές μας ικανότητες. Επιλέγουμε μικρά φρούτα, όπως τα βατόμουρα, τα κράνμπερις, τα σμέουρα, τα goji berries και τις φράουλες.
  3. Τα 3 «δυνατά» λαχανικά
    Πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά είναι το λάχανο, το μπρόκολο και το κουνουπίδι. Μη τα βράζετε πολύ γιατί χάνουν τις πολύτιμες βιταμίνες τους.
  4. Τα κρέατα
    Το σίδηρο βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου στα κύτταρα μας και έτσι με αυτό το τρόπο δεν αισθάνεστε κούραση. Προτιμήστε τα κόκκινα κρέατα.
  5. Το «φυτικό» σίδηρο
    Η Σόγια, τα φασόλια ή ακόμα και οι γίγαντες είναι επίσης πλούσια σε σίδηρο. Ένας καλός τρόπος για να αντικαταστήσετε το κρέας εάν δεν έχετε, ή αν είστε χορτοφάγος.
  6. Τα όσπρια
    Το καλαμπόκι, οι φακές, τα μπιζέλια… Τα όσπρια είναι πλούσια σε βιταμίνες Β9 και Β1. Αυτές οι φυτικές πρωτεΐνες είναι ότι καλύτερο για την υγεία του εγκεφάλου.
  7. Σπόροι σιταριού
    Πηγή της βιταμίνης Β1, οι σπόροι σιταριού ενεργούν επίσης στους νευροδιαβιβαστές και επομένως στην καλή δραστηριότητα του εγκεφάλου.
  8. Μαγιά μπύρας
    Είναι οι βιταμίνες Β που συνθέτουν ουσιαστικά τη μαγιά μπύρας. Μια κουταλιά της σούπας την ημέρα βοηθά στο να έχετε μια καλή υγεία.
  9. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως
    Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πλούσια πηγή υδατανθράκων και ινών, που είναι απαραίτητα για τον εγκέφαλο. Περίπου 120 γρ. την ημέρα είναι μια καλή ποσότητα.
  10. Τα αμυλούχα τρόφιμα
    Τα ζυμαρικά και το ρύζι είναι αργά σάκχαρα που απελευθερώνονται στο αίμα σταδιακά, σε αντίθεση με τα γρήγορα σάκχαρα όπως τα γλυκά. Έτσι επιτρέπουν τη καλή λειτουργία των οργάνων, και ειδικότερα του εγκεφάλου.

©Ντίνα Νικολάου


Related Posts

QUESADILLAS ΜΕ ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΣΕΝΤΑΡ

QUESADILLAS ΜΕ ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΣΕΝΤΑΡ

Η quasadilla (κεσαδίγια) είναι το γρήγορο και νόστιμο σνακ των μεξικανών. Με 2 τορτίγιες και γέμιση ανάλογη με τα γούστα σας μπορείτε να φτιάξετε πεντανόστιμα και χορταστικά πιάτα. Για την συνταγή που σας δίνω, μπορείτε να αξιοποιήσετε και το «στεγνό» κοτόπουλο που περίσσεψε από την προηγούμενη μέρα. Απλά ψιλοκόψτε το και «ξαναζωντανέψτε το» σε κάτι καινούριο.

ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ ΖΕΒΡΑ

ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ ΖΕΒΡΑ

Η απόλυτη τούρτα σοκολατίνα με εντυπωσιακές ρίγες που θυμίζουν ζέβρα. Η τεχνική της «ζέβρας» στα κέικ, είναι διάσημη, αλλά η σε μορφή τούρτας μπορείτε να την φτιάξετε για γενέθλια ή επίσημα τραπέζια.



Subscribe