Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

Ποια φρούτα διαλέγουμε κατά της δυσκοιλιότητας

Ποια φρούτα διαλέγουμε κατά της δυσκοιλιότητας

Αισθάνεστε συχνά φούσκωμα ή πόνο στο στομάχι; Υποφέρετε από πεπτικές διαταραχές και το έντερο σας σας δυσκολεύει; Να ξέρετε πως το στρες, η κόπωση, ο κακός τρόπος ζωής, αν δεν ενυδατώνεστε σωστά, όλα αυτά δυστυχώς ενισχύουν τη δυσκοιλιότητα.
Ίσως τελικά είναι απαραίτητο να ξαναδείτε τη διατροφή σας και να σκεφτείτε τι φταίει και τι δεν βάζετε σωστά στο πιάτο μου. Εάν τείνετε να καταναλώνετε μόνο άμυλο (μακαρόνια, ρύζι) και ελάχιστα λαχανικά τότε πρέπει να επαναπροσδιορίσετε τη διατροφή σας.
Το σωστό είναι να έχετε ποικιλία στη διατροφή σας και δεν θα πρέπει να παραβλέψετε κανένα φαγητό. Και φυσικά, λαχανικά και φρούτα κατά προτίμηση βιολογικά, που σας επιτρέπουν να τα καταναλώσετε με τη φλούδα τους.
Επιλέξτε φρούτα που περιέχουν ίνες: να θυμάστε να τρώτε για παράδειγμα στο πρωινό σας πλούσια αποξηραμένα φρούτα σε μέταλλα, τα δαμάσκηνα, βερίκοκα και σύκα, καθώς και ξηρούς καρπούς (καρύδια, φουντούκια, αμύγδαλα) που θα ενισχύσουν έτσι τον οργανισμό σας και θα δώσει όλη την ενέργεια που θα χρειαστεί. Και βέβαια το καλύτερο είναι τα φρέσκα φρούτα, όπως δαμάσκηνα, ακτινίδια, πορτοκάλι, πεπόνι, σύκα.
Τέλος να ξέρετε πως πρέπει να ενυδατώνεστε συχνά και να πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό έτσι ώστε οι ίνες να μπορούν να φουσκώσουν και να επηρεάσουν τη διέλευση!
Το καλύτερο φάρμακο πάντως παραμένει το δαμάσκηνο. Αυτό το φρούτο ανήκει σε ένα μέρος των φυσικών θεραπειών. Τα χαρακτηριστικά του; Η περιεκτικότητά του σε σορβιτόλη και διφαινυλασιτίνη, δύο ουσίες που βοηθούν πολύ το έντερο. Εκτός από αυτά τα θεραπευτικά οφέλη, είναι γεμάτα βιταμίνες και σας βοηθάει να μην αισθάνεστε κόπωση.
Μη ξεχνάμε και τα σταφύλια, όλα τα καλά βρίσκονται στα κουκούτσια τους. Το σταφύλι βοηθά στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα ινών που βρίσκονται στη φλούδα και στους σπόρους τους!
Επομένως, μην απορρίπτετε τα μικρά κουκούτσια, ακόμα κι αν είναι δύσκολα να τα καταπίνετε!
Τώρα αν δυσκολεύεστε να φάτε φρέσκα και ωμά φρούτα, μπορείτε να φτιάξετε δικές σας συνταγές με βάση αυτά τα φρούτα: δαμάσκηνα με κόκκινο κρασί, κομπόστα μήλων, δαμάσκηνα ή ακτινίδια ή να καταναλώστε με τη μορφή χυμού (λεμόνι, πορτοκάλι, δαμάσκηνα, μήλο) το πρωί πριν το πρωινό σας, έτσι θα καθαρίσετε καλά τον οργανισμό σας.

Copyright © Dina Nikolaou. All Rights Reserverd.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική του περιεχομένου και των φωτογραφιών, του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της κατόχου του Ντίνας Νικολάου. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Related Posts

ΠΟΥΡΕΣ ΠΑΤΑΤΑΣ, Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ

ΠΟΥΡΕΣ ΠΑΤΑΤΑΣ, Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ

Ο κλασσικός πουρές που μπορεί να συνοδεύσει αναρίθμητες συνταγές από ψητά, κοκκινιστά, λεμονάτα κ.ά. Ανάλογα με τα γούστα σας, μπορείτε να τον εμπλουτίσετε με διάφορα μυρωδικά, τυριά τριμμένα και μπαχαρικά.

ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ ΜΕ ΜΠΛΕ ΤΥΡΙ ΔΑΝΙΑΣ

ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ ΜΕ ΜΠΛΕ ΤΥΡΙ ΔΑΝΙΑΣ

Χορταστικό φαγητό για πολύ κόσμο. Φτιάξτε το για ένα γιορτινό τραπέζι ή και για κυριακάτικο κάλεσμα με φίλους.