Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΑΛΑΤΙ: ΚΑΛΟ Ή ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ;

ΑΛΑΤΙ: ΚΑΛΟ Ή ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ;

Θα το έχετε ακούσει πολλές φόρες… «Μη βάζεις πολύ αλάτι στο φαγητό, κάνει κακό!» Η αλήθεια είναι πως το αλάτι στην αρχή δεν φαίνεται να είναι κακό, αλλά ξέρατε πως οι περισσότεροι από μας καταναλώνουμε καθημερινά, 12,5 γρ. αλάτι όταν οι ειδικοί επιτρέπουν μόνο 4 ; Μάλλον ήρθε η ώρα να αναθεωρήσουμε λιγάκι ότι πιστεύαμε μέχρι τώρα για το αλάτι και να σκεφτούμε τη καλή λειτουργία του οργανισμού μας.
Σίγουρα νοστιμεύει και δίνει γεύση στα φαγητά μας. Θέλει όμως , όπως και πολλά άλλα πράγματα , να το χρησιμοποιούμε με μέτρο! Το κάλιο και το αλάτι είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για την υδατική ισορροπία του οργανισμού μας, δηλαδή την ποσότητα νερού που πρέπει να έχει το σώμα μας.
Σήμερα το αλάτι εξακολουθεί να είναι σημαντικό τόσο για την οικονομία των χωρών που το παράγουν όσο και για τη μαγειρική μας. Έρευνες έχουν δείξει πως μπορούμε να κόψουμε πιο εύκολα τη ζάχαρη παρά το αλάτι. Μπορεί το αλάτι να μη παχαίνει, εφόσον δεν μας δίνει θερμίδες, αλλά προκαλεί πολλές κατακρατήσεις που μας φουσκώνουν.
Επίσης το πολύ αλάτι μας κάνει να διψάσουμε αρκετά. Όταν τρώμε, το αλάτι απορροφάτε αμέσως από το πεπτικό μας σύστημα. Στη συνέχεια ενώνεται με το αίμα που φιλτράρεται από τα νεφρά, όπου τα «απόβλητα» φιλτράρονται για να φύγουν από τον οργανισμό μας. Έτσι αν τρώτε φαγητά με πολύ αλάτι, θα διψάσετε γρήγορα : το σώμα μας θα αισθανθεί την ανάγκη να εξαλείψει μαζικά το νερό.
Τέλος, εάν καταναλώνετε περισσότερα από 12 γραμμάρια την ημέρα, οι συνέπειες μπορούν να γίνουν ακόμα σοβαρότερες αφού επηρεάζει άμεσα την αρτηριακή πίεση και κατ’ επέκταση δημιουργεί καρδιαγγειακά προβλήματα.
Και προσοχή στα έτοιμα φαγητά και προϊόντα! Περιέχουν πολύ… μα πάρα πολύ…! Την επόμενη φορά που θα πάτε στο σούπερ μάρκετ κοιτάξτε καλύτερα την ετικέτα πίσω από το προϊόν. Τα πιο αλατισμένα προϊόντα είναι το ψωμί, τα αλλαντικά, τα δημητριακά πρωινού, το τυρί, το βούτυρο , τα προϊόντα επάλειψης, τα φασόλια, τα έτοιμα και κονσερβοποιημένα γεύματα, οι σούπες, οι πίτσες, τα πατατάκια, τα σνακ και οι ελιές.

Copyright © Dina Nikolaou. All Rights Reserverd.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική του περιεχομένου και των φωτογραφιών, του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της κατόχου του Ντίνας Νικολάου. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Related Posts

ΠΟΙΑ ΒΟΤΑΝΑ -ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ- ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ

ΠΟΙΑ ΒΟΤΑΝΑ -ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ- ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ

Μιας και ο καιρός μάς τα χαλάει κάθε λίγο λιγάκι, ένα ζεστό τσάι θα το πιούμε! Μου αρέσει και αυτή η εποχή του χρόνου που μαζευόμαστε όλοι δίπλα στο τζάκι και πίνουμε κάτι ζεστό… Tο κλασσικό τσάι του βουνού το ξέρουμε όλοι… παρ’ όλ’ αυτά, […]

10 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΩΪΝΟ ΜΑΣ

10 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΩΪΝΟ ΜΑΣ

Όλοι ξέρουμε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Γεμίζει τις μπαταρίες μας και μας δίνει δύναμη για το «τρέξιμο» που ακολουθεί. Εγώ σας δίνω τις προσωπικές μου επιλογές για ένα γεμάτο πρόγευμα που ξέρω ότι θα απολαύσετε. Ξεκινάμε λοιπόν… Στύψτε ένα πορτοκάλι […]



Subscribe