προορισμός…γεύση!

Την Πέμπτη 20 Ιουλίου, στο House 124, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Απονομής των Travel Marketing Awards, τα οποία διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την Boussias Events, με στόχο να επιβραβεύσουν τις σημαντικές προόδους στο Travel Marketing και να αναδείξουν τις αντίστοιχες καλύτερες υποψηφιότητες από επιχειρήσεις του κλάδου.

Περισσότερα από 150 υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, εκπρόσωποι Φορέων, Πανεπιστημίων, Επαγγελματίες καθώς και εκπρόσωποι Τύπου, βρέθηκαν στην Τελετή Απονομής, επικροτώντας την καινοτομία και την ποιότητα των βραβευμένων υποψηφιοτήτων των εταιρειών-επιχειρήσεων που έχουν να επιδείξουν καινοτόμες πρακτικές όσον αφορά του τουρισμού, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, των media, των digital media, της επικοινωνίας και της εκπαίδευσης.

Συνολικά, διακρίθηκαν 24 εταιρείες-επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα από ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικής δραστηριότητας πάνω σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων.

Πιο συγκεκριμένα, Βραβείο απέσπασαν οι: Aboutnet – Siete Mares Luxury Suites & Villas Santorini, Acrossmedia241, Blue Star Ferries, Bond Business & Life Events, DASC Branding / Palladian Communication Specialists, EUROBANK S.A., GLOBVY SA, Greek Travel Pages, GTP Headlines, HELLENIC SEAWAYS, INK DESIGN, Kabal Digital Agency, KINESSO, Loguers Hotel Sales & Marketing, PANADVERT, Purple Events Μέλος του communication group “White Ad & Purple Events”, Studio Reskos, Superfast Ferries, TAXIDOULIS, The Creatives | 360° Marketing Agency και THE VSCOPE.

Επίσης, οι εταιρείες οι οποίες κατέκτησαν την υψηλότερη βαθμολογία στο σύνολο των υποψηφιοτήτων, αποσπώντας το Platinum Βραβείο ήταν οι: Acrossmedia241 με την υποψηφιότητα «Ο ΕΟΤ διαφημίζει την Ελλάδα σε ΗΠΑ & Καναδά: Αξιοποίηση Digital OOH, Connected TV και άλλων καινοτόμων τεχνολογιών!», KINESSO με την υποψηφιότητα «Sani Resort: The International Top Rankings We Long For!» και η GTP Headlines & Greek Travel Pages στην ενότητα δημιουργίας περιεχομένου.

Η βραδιά όπως πάντα κορυφώθηκε με την απονομή των μεγάλων βραβείων της χρονιάς, των Grand Awards, όπου η THE VSCOPE IKE     αναδείχθηκεTRAVEL MARKETING AGENCY OF THE YEAR και η ATTICA GROUP αναδείχθηκε IN HOUSE TRAVEL MARKETING TEAM OF THE YEAR.

Η βραδιά των βραβείων ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Άννα Μαρία Παπίρη, Wellness Editor – Author, Co-Founder Wellness Project, BOUSSIAS events, η οποία μεταξύ άλλων ανέφερε: «Η ταξιδιωτική βιομηχανία είναι ένας κλάδος ο οποίος επηρεάζεται ιδιαίτερα από το εξωτερικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και το μάρκετινγκ αυτής της αγοράς στοχεύει σημαντικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, των αντιλήψεων του, την ικανοποίηση της αναζήτησης νέων εμπειριών και προϊόντων, την ποιοτικότερη πληροφόρηση εξασφαλίζοντας στον καταναλωτή μεγαλύτερη δυνατή αξία. Οι ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών της αγοράς έχουν μια ακόμη πρόκληση που ακούει στο όνομα βιωσιμότητα και οδηγούν σε στρατηγικές και τακτικές επιλογές μάρκετινγκ στο χώρο των ταξιδιωτικών υπηρεσιών αλλά και στην στρατηγική τοποθέτηση των προορισμών με βιώσιμες λύσεις και μικρότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις».

Η βραδιά των βραβείων συνεχίστηκε με τον χαιρετισμό της Άντζελας Γκερέκου, Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής των Travel Marketing Awards 24, Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΟΤ, η οποία άφησε το δικό της ξεχωριστό στίγμα στην βραδιά με το μήνυμά της αναφέροντας: «Εκ μέρους του ΕΟΤ χαιρετίζω θερμά την αποψινή τελετή βράβευσης των πρώτων Travel Marketing Awards 24 και ευχαριστώ ειλικρινά την Boussias Events για την τιμή να συμμετέχω ως πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, αυτών των νέων βραβείων, που είμαι βέβαιη πως θα εξελιχθούν σε θεσμό. Έναν θεσμό που θα αναδεικνύει και θα επιβραβεύει την καταλυτική συμβολή του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στην ανάπτυξη της ταξιδιωτικής μας οικονομίας. Κυρίες και Κύριοι νομίζω πως όλοι θα συμφωνήσουμε πως το κεντρικό ζητούμενο για το τουριστικό marketing σήμερα είναι το εξής: Σε ένα παγκόσμιο ψηφιακό οικοσύστημα, όπου κάθε δευτερόλεπτο ο επισκέπτης ‘’βομβαρδίζεται’’ από οπτικοακουστικό υλικό, ένας ταξιδιωτικός προορισμός ή μια επιχείρηση πως θα καταφέρει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό;

O ελληνικός τουρισμός μπαίνει σε μια νέα εποχή όπου o στόχος είναι η ποιότητα έναντι της ποσότητας, η βιώσιμη ανάπτυξη, η προσβασιμότητα, η συμπερίληψη και βέβαια η ψηφιοποίηση όλου του ταξιδιωτικού οικοσυστήματος. Θεωρώ λοιπόν ευτυχή συγκυρία το ότι σε αυτή τη νέα εποχή για τον ελληνικό τουρισμό έρχεται αυτή η νέα πρωτοβουλία, τα Travel Marketing Awards 24, για να δώσουν με τη δύναμη της Επικοινωνίας και της Ψηφιακής Τεχνολογίας μια επιπλέον ώθηση στην ‘’ατμομηχανή’’ της εθνικής μας οικονομίας, τον τουρισμό».

Στην συνέχεια ακολούθησε ο χαιρετισμός της Δρ. Παναγιώτα Διονυσοπούλου, Προϊσταμένη Γενικής Διεύθυνσης, Τουριστικής Πολιτικής, Υπουργείο Τουρισμού, η οποία μεταξύ άλλων ανέφερε: «Εκ μέρους του Υπουργείου Τουρισμού και του Γενικού Γραμματέα κ. Μύρωνα Φλουρή θα ήθελα να ευχαριστήσω την Boussias Events που με ακόμη μια πρωτοβουλία

επιβραβεύει τις καλές πρακτικές στον Ελληνικό Τουρισμό. Με τα βραβεία που έχει θεσπίσει μας υπενθυμίζει πως η στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί και να προσελκύσει επισκέπτες από όλο τον κόσμο, αν δεν είχε εσάς, τους επαγγελματίες του marketing, καθώς και  όλους όσους εμπλέκονται στην παραγωγή μίας επιτυχημένης καμπάνιας. Τα Travel Marketing Awards 2024 επιβραβεύουν όλους τους επαγγελματίες, τους φορείς και τους προορισμούς που με τις ιδέες τους, τον επαγγελματισμό και τις συνεργασίες που αναπτύσσουν, ξεχωρίζουν και αναδεικνύουν την Ελλάδα και τις εμπειρίες που προσφέρει. Στην εποχή της ψηφιοποίησης και των social media η δύναμη της εικόνας, του περιεχόμενου και του άμεσου μηνύματος είναι βασικά συστατικά μίας επιτυχημένης επικοινωνίας. Η ανάπτυξη ενός αφηγήματος, γνωστό σε όρους marketing ως storytelling, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μίας προωθητικής ενέργειας, που θα προσελκύσει τον επισκέπτη και τον τελικό καταναλωτή. Σε αυτή την εξαιρετική πρωτοβουλία είχα την τιμή να συμμετέχω στην Επιτροπή για την αξιολόγηση των Travel Marketing Awards, όπου είδαμε υποψηφιότητες υψηλών προδιαγραφών, με ευφυή προσέγγιση τόσο σε ιδέα, όσο και σε υλοποίηση. Το μεγάλος εύρος των συμμετεχόντων -ξενοδοχεία, εταιρείες μετακινήσεων, εταιρείες παραγωγής και marketing- υποδηλώνει πως η ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας και η ανάδειξη της ελληνικής τουριστικής εμπειρίας, αφορά όλους μας. Συνεχίζουμε, λοιπόν, να σχεδιάζουμε πολιτικές και να βαδίζουμε στην υλοποίηση αυτών, ώστε να συνεχίσει η χώρας μας να αποτελεί μια από τις πρώτες επιλογές των τουριστών, τόσο σε χρονική όσο και σε χωρική κατανομή, αναδεικνύοντας προορισμούς που συνδυάζουν δραστηριότητες και προσφέρουν στους ταξιδιώτες βιωματικές εμπειρίες. Σε αυτές τις ενέργειες, χρειαζόμαστε κοινωνούς και συνεργάτες. Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμβολή σας. Ας συνεχίσουμε μαζί να σχεδιάζουμε το μήνυμα για τον ελληνικό τουρισμό».

Αμέσως μετά ακολούθησε ο χαιρετισμός της Βίκυς Χατζηβασιλείου, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία με τα λόγια της επεσήμανε τα εξής: «Ήταν μεγάλη μου χαρά και τιμή να συμμετέχω ως μέλος της επιτροπής στα Travel Marketing Awards, που διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη φορά και που έχουν όλα τα εφόδια να γίνουν θεσμός. Μια πρωτοβουλία που έφερε κοντά σπουδαίους ανθρώπους που έχουμε ως κοινό στόχο την τουριστική προβολή του τόπου μας. Η διοργάνωση αυτή ανέδειξε την αξία και τη συμβολή του travel marketing και της επικοινωνίας στην αποτελεσματικότερη προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας, επιβραβεύοντας τις επιχειρήσεις που αξιοποιούν τις καλές πρακτικές και τις σύγχρονες τάσεις. Πρέπει να συνεχίσουμε να «εκμεταλλευόμαστε» την εξέλιξη και τις σημαντικές προόδους που έχουν γίνει σε αυτόν τον τομέα, προκειμένου να προσεγγίσουμε με αξιώσεις την παγκόσμια τουριστική αγορά».

Επίσης, στο μη διαγωνιστικό μέρος της βραδιάς πραγματοποιήθηκε η απονομή των τιμητικών βραβείων για τα Travel Marketing Awards 24, όπου ο Θοδωρής Παπαδουλάκης, σκηνοθέτης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής και Ιδρυτής Indigo View Productions, παρέλαβε τιμητικό βραβείο για την Ποιοτική Προβολή της Χώρας Μέσα από το Έργο του.

Τα Travel Marketing Awards 24 πραγματοποιήθηκαν υπό τις αιγίδες των: Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).

Official Publications: Daily Fax, Marketing Week

Στο site travelmarketingawards.gr μπορείτε να δείτε τον πίνακα των νικητών, καθώς επίσης και φωτογραφίες της βραδιάς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *