Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα από την επανέναρξη, ύστερα από διακοπή ετών λόγω και της πανδημίας, των δράσεων προβολής και προώθησης του ελληνικού κρασιού από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου σε μεγάλες αγορές- στόχους του εξωτερικού. Ήδη, μεγάλη ανταπόκριση υπήρξε στα σεμινάρια που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στις ΗΠΑ, σε Σικάγο και Ντιτρόιτ, όπως άλλωστε και στα αντίστοιχα που προηγήθηκαν στη Γερμανία.
Το ειδικό κοινό (πάνω από 100 Sommeliers, διαμορφωτές κοινής γνώμης, bartenders, κλπ) στα σεμινάρια, που διοργανώθηκαν από το American wine school, έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ελληνικών ΠΟΠ – ΠΓΕ και των ποικιλιακών οίνων, αναγνωρίζοντας την υψηλή ποιότητα τους και συναρτώντας τα με την ιστορικότητα της ελληνικής αμπελουργίας.
Η όλη διαδικασία έγινε με κλειστές ετικέτες, επιτρέποντας στους έμπειρους και βαθείς γνώστες της οινικής κουλτούρας να αναγνωρίσουν τα μοναδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά των ελληνικών οίνων και συνακόλουθα τον φυσικό πλούτο των περιοχών στις οποίες αυτά παράγονται και την πρόοδο που έχει συντελεστεί από τον κλάδο στην οινοποίηση. Την στήριξη του δήλωσε ο εμπορικός ακόλουθος του Σικάγου κ. Δημήτρης Πετρόπουλος, ο οποίος παρευρέθηκε στα σεμινάρια, ενώ πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις με τα στελέχη της Οργάνωσης για το σχεδιασμό των δράσεων της επόμενης χρονιάς.
Οι δράσεις προώθησης από την ΕΔΟΑΟ θα συνεχιστούν με συνέπεια και συστηματικότητα, με στόχο την αναβάθμιση της θέσης του ελληνικού κρασιού στις ξένες αγορές και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του.