Η εταιρεία με έδρα την Τεργέστη στην Ιταλία είναι δεύτερη στην παγκόσμια κατάταξη της λίστας Love Brands της Talkwater και στην τρίτη θέση στο Ιταλικό Top 10
Η illycaffè αποτελεί την πιο αγαπημένη ιταλική μάρκα διεθνώς σύμφωνα με την ετήσια κατάταξη “Love Brands 2022” της Talkwalker, της κορυφαίας πλατφόρμας Consumer Intelligence.
Η εταιρεία με έδρα την Τεργέστη κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη της λίστας Love Brands (το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει επιτύχει ποτέ ιταλική μάρκα), αμέσως μετά την Asics (στην 1η θέση) και μπροστά από μάρκες με εξαιρετικά υψηλή διεθνή αναγνωρισιμότητα όπως οι Jimmy Choo (7η), Muji (10η), Bosch (19η), Palmolive (20η), Lancome (21η), Nescafé (22η), L’Oreal (29η), Adidas (45η) και Apple (47η). Η επόμενη καλύτερη ιταλική μάρκα στην παγκόσμια κατάταξη, η Dolce & Gabbana, βρίσκεται στην 23η θέση, ακολουθούμενη από την Missoni στην 32η και την Alfa Romeo στην 36η θέση.
Το εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα επαναλήφθηκε από την illycaffè στο Ιταλικό Top 10, όπου κατέλαβε την τρίτη θέση, πίσω από την Aprilia (1η) και την Abarth (2η), ξεπερνώντας διάφορες μάρκες μόδας όπως οι Prada, Dolce & Gabbana, Valentino και Gucci. Μια νέα είσοδος στη λίστα είναι η Zoom, την οποία οι Ιταλοί γνώρισαν και αγάπησαν κατά τη διάρκεια των δύσκολων μηνών της πανδημίας. Το Top 10 συμπληρώνουν δύο διεθνώς αναγνωρισμένες ξένες μάρκες που κατέχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ιταλών: η IKEA και η Lego.
Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω της Consumer Intelligence Acceleration Platform™ της Talkwalker σε συνεργασία με την Hootsuite, ανέλυσε 1.500 μάρκες σε διάφορες χώρες παγκοσμίως, σε σύνολο 2,6 δισεκατομμυρίων συνομιλιών (μεταξύ Ιουλίου 2021 και Μαρτίου 2022) σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδησεογραφικά πρακτορεία, blog, φόρουμ και άλλα κανάλια. Η λίστα Love Brands μετράει την ικανότητα και την αφοσίωση των εμπορικών σημάτων στη δημιουργία συναισθηματικού δεσμού με τους καταναλωτές τους. Η μέτρηση αυτή έχει ως αποτέλεσμα την παγκόσμια κατάταξη στο Top 50 και στο Top 10 για κάθε συμμετέχουσα χώρα, όπως η Ιταλία.
«Είμαστε υπερήφανοι για αυτό το αποτέλεσμα, καθώς αποτελεί μια επιβεβαίωση ότι ο κόσμος κατανοεί και αναγνωρίζει τη σημαντική άυλη αξία που περιέχεται στην μάρκα illy. Αξία που εκφράζεται όχι μόνο μέσω της ποιότητας του προϊόντος και των υπηρεσιών, αλλά και με την αξία που δημιουργούμε σε όλη την αλυσίδα παραγωγής με στόχο τη δημιουργία θετικού αντίκτυπου στους ανθρώπους και το περιβάλλον» αναφέρει η Cristina Scocchia, CEO της illycaffè.
Ο Francesco Turco, Marketing Manager της Talkwater για την Ιταλία εξηγεί «Η μέτρηση της έννοιας της αγάπης μέσω της αλληλεπίδρασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι, εύλογα, σχεδόν αδύνατη, καθώς πρόκειται για άυλες μετρήσεις,. Παρόλα αυτά, μπορεί κανείς να μετρήσει τις ενδείξεις που καταδεικνύουν το πάθος για μια μάρκα, όπως τα θετικά συναισθήματα, οι λέξεις που αναφέρονται στην αγάπη, το συναίσθημα ή τη χαρά, καθώς και τη δέσμευση ή την ικανότητα να διατηρείται η σχέση με τη μάρκα ζωντανή και ευπρόσδεκτη. Στη φετινή κατάταξη, λάβαμε επίσης υπόψη τη σταθερή κοινωνική, περιβαλλοντική και οικονομική συνείδηση».
Παγκόσμιο Top 10 λίστας Love Brands για το 2022 της Talkwalker
1η Asics
2η illy
3η Colorbar Cosmetics
4η Nuxe
5η Maisons du Monde
6η Bonduelle
7η Jimmy Choo
8η Kewpie
9η Fjällräven
10η Muji
Top 10 λίστας Love Brands για την Ιταλία το 2022 της Talkwalker
1η Aprilia
2η Abarth
3η illy
4η Prada
5η Zoom
6η IKEA
7η Dolce & Gabbana
8η Valentino
9η Gucci
10η Lego
Σχετικά με την illycaffè
Η illycaffè είναι μια ιταλική οικογενειακή επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε στην Τεργέστη το 1933 και από τότε δεσμεύεται να προσφέρει τον καλύτερο καφέ στον κόσμο. Η illycaffè είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο brand καφέ του κόσμου, παράγοντας το μοναδικό χαρμάνι illy 100% Arabica από 9 από τις καλύτερες ποικιλίες Arabica του κόσμου. Κάθε μέρα σερβίρονται περισσότερα από 7 εκατομμύρια φλιτζάνια καφέ σε περισσότερες από 140 χώρες στα καλύτερα καφέ, εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και σε γραφεία και σπίτια. Η illycaffè έχει γίνει το πρότυπο για τον καφέ espresso, και χάρη σε τρεις σημαντικές καινοτομίες θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης στην επιστήμη και την τεχνολογία του καφέ. Με την απονομή του πρώτου «Βραβείου Ernesto Illy για την ποιότητα του καφέ espresso» το 1991 στη Βραζιλία, η illycaffè επίσης πρωτοστάτησε στην άμεση προμήθεια, στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας και στην πληρωμή υψηλότερης τιμής για την καλύτερη ποιότητα καφέ, βασιζόμενη στις σχέσεις που διέπονται από τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.
Από το 2016, η εταιρία διεύρυνε τον θεσμό των βραβείων. Θέσπισε τα «Ernesto Illy International Coffee Awards», με τα οποία ετησίως βραβεύει τους καλύτερους καλλιεργητές καφέ ανά τον κόσμο που συμμετέχουν στο χαρμάνι της μάρκας και που κατά τον illy παράγουν τον καλύτερο καφέ με βιώσιμο τρόπο. Από το 2013, η εταιρεία βρίσκεται στη λίστα με τις πιο ηθικές εταιρείες στον κόσμο. Το 2019, η illycaffè υιοθέτησε επισήμως τη μορφή της πολυμετοχικής κοινωφελούς εταιρίας (Benefit Company) αναλαμβάνοντας και τυπικά την υποχρέωση να συνδυάζει την επιδίωξη της κερδοφορίας με την ανάληψη δράσεων που ευεργετούν την κοινωνία και το περιβάλλον. Το 2021, η illycaffè ήταν η πρώτη ιταλική εταιρεία στον τομέα του καφέ που έλαβε τη διεθνή πιστοποίηση ως B Corp ως αποτέλεσμα της δέσμευσής της να συμμορφωθεί με τα υψηλότερα πρότυπα κοινωνικής και περιβαλλοντικής απόδοσης.
Η εταιρεία επίσης ίδρυσε το Πανεπιστήμιο του Καφέ με στόχο την καλλιέργεια και διάδοση της κουλτούρας της, παρέχοντας ολοκληρωμένη ακαδημαϊκή και πρακτική εκπαίδευση για καλλιεργητές καφέ, barista και λάτρεις του καφέ ώστε να καλυφθούν όλες οι πτυχές του προϊόντος. Οτιδήποτε «φτιάχνεται στην illycaffè » ενισχύεται από την ομορφιά και την τέχνη, που αντιπροσωπεύουν τις ιδρυτικές αξίες του brand, ξεκινώντας από το λογότυπο – σχεδιασμένο από τον καλλιτέχνη James Rosenquist – έως τη διάσημη συλλογή illy Art, η οποία αποτελείται από περισσότερα από 100 φλιτζάνια σχεδιασμένα από διεθνείς καλλιτέχνες. Το 2019, η εταιρεία απασχολούσε 1,405 άτομα και παρουσίασε ενοποιημένα έσοδα ύψους 520,5 εκατομμυρίων ευρώ. Υπάρχουν περίπου 269 σημεία ILLYCAFFE σε 40 χώρες.
[…] ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ στο DINANIKOLAOU […]