προορισμός…γεύση!

Μέλημα του GO.SLOW. είναι να δώσει έμφαση στη μακροζωία μέσω της μεσογειακής ποιοτικής διατροφής.

awardΣυναντήσαμε τον Διονύση Λαμπίρη, δημιουργό μιας ιδιαίτερης συσκευασίας ελαιολάδου, που έχει καταφέρει να συνδυάσει καινοτόμα την άριστη ποιότητα, το κομψό και παράλληλα προσιτό design, φέρνοντας στο τραπέζι μας την δική του slow living φιλοσοφία! Μιλήσαμε μαζί του και βήμα βήμα μας διηγήθηκε την ιστορία του…
Κατάγομαι από ένα μικρό χωριό, τα Παπούλια, στην Πύλο Μεσσηνίας. Κατεξοχήν ελαιοπαραγωγική περιοχή, μεγάλωσα και πήρα αρκετά ερεθίσματα και εμπειρίες από τους οικογενειακούς ελαιώνες. Από μικρός είχα μάθει πως το ελαιόλαδο, Κορωνέικης ποικιλίας, που παράγεται στην περιοχή είναι εξαιρετικής ποιότητας. Όταν μεγάλωσα, έμαθα και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να επιτευχθεί αυτό. Ακολούθησαν σπουδές στο management, σχετική εργασιακή εμπειρία και τα χρόνια της κρίσης. Έτσι, άλλαξα ρότα στη ζωή μου, αποφασίζοντας να ασχοληθώ με αυτό που είχα μάθει από μικρός, το ελαιόλαδο.
1_0Όλα ξεκίνησαν το 2014 όταν ταξίδεψα και εγκαταστάθηκα για λίγους μήνες στην Ικαρία. Aφενός για να ξεφύγω από την Αθήνα αφετέρου να γνωρίσω λίγο καλύτερα το ένα από τα πέντε μέρη στον κόσμο με τα μεγαλύτερα ποσοστά μακροζωίας, μέλος του οργανισμού μακροζωίας bluezones.com. Έτσι, είδα και έζησα από κοντά τον πιο αργό και ήρεμο τρόπο ζωής των Ικαριωτών. Μέσα από την καθημερινή ζωή στο νησί ήρθα σε επαφή και γνώρισα καλύτερα την καλλιέργεια ελιάς για την παραγωγή ελαιολάδου και εκεί.
Επόμενος σημαντικός σταθμός εγκατάστασής μου ήταν το χωριό μου. Εκεί εργάστηκα σε ελαιοτριβείο-τυποποιητήριο της περιοχής όπου εμπλουτίζοντας κι άλλο τις γνώσεις μου αποφάσισα να ασχοληθώ με την εμφιάλωση του ελαιολάδου που παράγουμε ως οικογένεια και την προώθησή του στο εξωτερικό. Εκείνο τον καιρό, με τη βοήθεια συγγενών και φίλων από τη Σπάρτη, πειραματίστηκα, δοκίμασα και επιβεβαίωσα τα όσα ακούγονται για την εκλεκτή ποικιλία της Αθηνοελιάς που καλλιεργείται ως επί το πλείστον στην περιοχή. Ιδιαίτερα φρουτώδης και ξεχωριστή οργανοληπτικά, με βοήθησε να ενώσω σιγά σιγά το παζλ.
2_0Ο Γιώργος Πανταζόπουλος, πρώην συνάδελφος και νυν φίλος-συνεργάτης, τεχνολόγος τροφίμων στο επάγγελμα, ειδήμων στο ελαιόλαδο και την ελιά, με βοήθησε να κάνω πράξη αυτό που είχα στο μυαλό μου. Την ένωση εξαιρετικά παρθένων ελαιολάδων από αυστηρά επιλεγμένους βιολογικούς ελαιώνες τριών ιδιαίτερων περιοχών, την Πύλο, τη Σπάρτη και την Ικαρία. Το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό! Άρχισα τότε να πιστεύω πως η δημιουργία μιας μόνο ολοκληρωμένης συσκευασίας που θα καλύπτει και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή, ήταν εφικτή.
Η άριστη ποιότητα όμως δεν ήταν αρκετή. Έπρεπε να ακολουθείται από μια ελκυστική συσκευασία που να διαθέτει ταυτόχρονα όμορφο design, καινοτομία αλλά και την αίσθηση του καθημερινού. Να καταφέρνει, επίσης, να συνδέει τις τρεις περιοχές και τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιολάδου για τον οργανισμό. Ακολούθησε έρευνα σε μελέτες marketing και στρατηγικής, ερωτηματολόγια στο εξωτερικό και ατελείωτος χρόνος αναζήτησης. Έτσι, προέκυψε το χελωνάκι! Σύμβολο μακροζωίας και καλής υγείας, συμπαθές και αξιομνημόνευτο.
3_1Μέσα από τη συνεργασία και την ομαδική δουλειά με το Λέανδρο Κατσούρη, ιδιαίτερα ευρηματικό και καλαίσθητο graphic designer και το Χρήστο Μπάλλιο από την CODE ARMADA, εξαιρετικό web developer και χαρισματικό άνθρωπο καταφέραμε με σχέδια, λέξεις και νοήματα να αποδόσουμε όλα όσα αναζητούσα και που έχετε δει έως τώρα. Το website του GO.SLOW. αποτελεί κι αυτό ένα στοίχημα με τον εαυτό μας. Βρίσκεται αυτή την περίοδο σε στάδιο αναβάθμισης και πιστεύω από τα όσα έχω δει, πως το αποτέλεσμα δε θα σας αρέσει απλά, θα σας ενθουσιάσει!
Μέλημα του GO.SLOW. είναι να δώσει έμφαση στη μακροζωία μέσω της μεσογειακής ποιοτικής διατροφής. Το brand name έρχεται να εισάγει ή και να θυμίσει τη φιλοσοφία ενός πιο αργού και ως αποτέλεσμα πιο υγιούς και ισορροπημένου τρόπου ζωής. Συνδέεται περίτρανα όχι μόνο με τη νοοτροπία της Ικαρίας αλλά με το slow-living movement που αναπτύσσεται ευρέως στην Αμερική, όπως και το slow food international που ήδη υπάρχει σε αρκετές χώρες ανά τον κόσμο. Η συσκευασία σου δίνει την αίσθηση πως είναι κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Δημιουργεί ένα “παιχνίδι” με τους καταναλωτές παρακινώντας τους να ανακαλύψουν το συμβολισμό του μύθου του Αισώπου όπου η σοφία και η επιμονή υπερνικούν τη βιασύνη.
4_1Η μέχρι τώρα ολιγόμηνη πορεία του GO.SLOW. είναι η αποκόμιση τριών χρυσών και ενός ασημένιου βραβείου σε διαγωνισμό συσκευασίας στο Λονδίνο για innovation, label, whole image and bottle. Ένα πρώτο δείγμα αναγνώρισης της δουλειάς που έχουμε κάνει. Με την όχι μόνο ηθική αλλά και έμπρακτη υποστήριξη της συντρόφου μου Δανάης, έχουμε δημιουργήσει μια πρώτη παρουσία στα social media. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό επίσης είναι ότι έχουμε προχωρήσει ήδη σε συζητήσεις για συνεργασία και τοποθέτηση του προϊόντος σε delicatessen καταστήματα σε Γαλλία, Ην. Βασίλειο, Γερμανία και Αμερική. Η αρχή δύσκολη, όμως το ήμισυ του παντός! Στόχος μας είναι η επέκταση του brand name και σε άλλα εξαιρετικής ποιότητας τρόφιμα της ελληνικής γης.
5_1Σημαντικότερο όλων, είναι η ενασχόληση με κάτι που αγαπάς. Η αφοσίωση, η διάθεση και το μεράκι σε συνδυασμό με την εμπειρία, την τεχνογνωσία και τη φαντασία πιστεύω πως μπορούν να σε οδηγήσουν σε μονοπάτια επιτυχίας, ηθικής ικανοποίησης και αναγνώρισης. Η διαρκής υπομονή και επιμονή που χρειάζονται είναι και τα στοιχεία εκείνα που έδωσαν στη χελώνα τη νίκη. Γι’ αυτό και το GO.SLOW. έχει αρχίσει να αποτελεί για μένα ένα μάθημα ζωής. Η φιλοσοφία που παρουσιάζει μπορεί να δώσει ένα βαθύτερο νόημα και μια στάση ζωής στον καθέναν μας.
https://goslowoliveoil.com/

1 Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *