destination taste!

SMOOTHIES… ΧΡΩΜΑ, ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!

SMOOTHIES… ΧΡΩΜΑ, ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!

Με τα όμορφα χρώματα και την ωραία και κρεμώδης υφή τους, τα smoothies μας αρέσουν πολύ. Είναι ιδανικά για όλες τις ώρες, όλες τις εποχές και όλες οι ηλικίες. Μεταμορφώνονται ανάλογα με τα υλικά που μας αρέσουν και μπορούμε να τα συμπεριλάβουμε στην καθημερινότητά μας αν θέλουμε να κρατάμε μια υγιεινή διατροφή.

Tι είναι ακριβώς τα smoothies;
Τα smoothies αποτελούνται από διάφορα φρέσκα ή και κατεψυγμένα φρούτα πολτοποιημένα στο μπλέντερ μαζί με γάλα, γιαούρτι, χυμό φρούτων, νερό και πάγο. Το αποτέλεσμα αυτής της ανάμειξης είναι ένα παχύρρευστο ρόφημα που άλλοτε μοιάζει με πουρέ φρούτων και άλλοτε με μιλκσέικ.
Εκτός φυσικά από τα υλικά που προανέφερα, μπορούμε να τα εμπλουτίσουμε με διάφορα υλικά για να έχουμε πιο ενδιαφέρουσες γεύσεις και χρώματα.
Υλικά όπως:
– μυρωδικά και βότανα (δυόσμο, βασιλικό, μαϊντανό, σέλερι …)
– μπαχαρικά (κάρι, τζίντζερ, πάπρικα, κύμινο, κανέλα …)
άλλα και
– διάφορα υγρά (νερό, αγελαδινό γάλα, γάλα σόγιας, γάλα αμυγδάλου…)
Τα smoothies είναι πλέον πολύ δημοφιλής σε όσους αρέσει να τρώνε υγιεινά άλλα και σε άτομα που ακολουθούν χορτοφαγική ή vegan διατροφή.
Με λίγη φαντασία, ένα μπολ με φρέσκα φρούτα και λαχανικά και ένα καλό μίξερ, μπορείτε να δημιουργήσετε από μόνοι σας αρκετές συνταγές!

Ποια είναι τα κυριότερα οφέλη τους
Να το ξέρετε ότι αν τα smoothies έχουν γίνει τόσο δημοφιλής, δεν είναι απλώς και μόνο επειδή έχουν ωραία χρώματα , ή γιατί είναι ωραία να τα βάζουμε στο Instagram (αν και πρέπει να παραδεχτούμε ότι βοηθά!). Τα smoothies είναι φτιαγμένα από χυμό φρούτων και λαχανικών και με αυτόν τον τρόπο είναι γεμάτα οφέλη για την υγεία μας. Δηλαδή:

  • Με τα smoothies είναι πιο εύκολο να φάμε τα 5 φρούτα και λαχανικά που πρέπει να καταναλώνουμε στη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, έχουμε ένα πολύ πρακτικό τρόπο για να μπορούμε να τα απολαμβάνουμε οποιαδήποτε ώρα… ακόμα και στη δουλειά μας.
  • Με τα smoothies, προσφέρουμε στον οργανισμό μας φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά… Ακόμα καλύτερα, αν τα φρούτα και τα λαχανικά τα πολτοποιούμε με τη φλούδα τους!
  • Τα smoothies, φτιαγμένα με φρούτα και λαχανικά μας βοηθάνε να αποβάλλουμε τις τοξίνες από τον οργανισμό μας.
  • Πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, τα smoothies είναι πολύ χορταστικά. Αντικαθιστούμε τον καφέ με ένα πλούσιο smoothie που θα μας χορτάσει, θα μας ξεδιψάσει και θα μας τονώσει χωρίς να χρειαζόμαστε την καφέινη.
  • Επίσης, χάρη στις φυτικές ίνες τους, μας βοηθάνε πολύ στη χώνεψη.

Η νέα τάση των smoothies είναι… τα πράσινα… Smoothies φτιάγμένα με πράσινα λαχανικά (σπανάκι, σέσκουλα, λάχανο, σέλερι). Η χλωροφύλλη που περιέχουν κάνει θαύματα στην επιδερμίδα μας και μας χαρίζουν ενέργεια!

Πώς μειώνουμε τις θερμίδες;
Δεν προσθέτουμε ζάχαρη ή άλλη γλυκαντική ουσία. Προτιμάμε να προσθέσουμε κάποια φρούτα ή λαχανικά που έχουν πιο γλυκιά γεύση, όπως οι φράουλες, τα κεράσια, τα καρότα κ.λπ. Όταν επιλέγουμε ξινά φρούτα προτιμάμε να προσθέσουμε ελάχιστο μέλι για να τα ισορροπήσουμε.

Τι πρέπει να θυμόμαστε
Για να μη χάνουμε τις πολύτιμες βιταμίνες τους, φροντίζουμε να τα καταναλώσουμε 5-10 λεπτά μετά την παρασκευή τους.
Και παρά το γεγονός ότι τα smoothies κάνουν καλό στην υγεία μας, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σας γίνει συνήθειο και να τρώτε φρούτα και λαχανικά μόνο με αυτό το τρόπο, Πρέπει να κρατήσουμε μια ισορροπία τρώγοντας και φρούτα ολόκληρα, φρεσκοκομμένες σαλάτες και ωμά λαχανικά.

© Ντίνα Νικολάου


Related Posts

ΑΥΓΟΦΕΤΕΣ ΤΣΟΥΡΕΚΙΟΥ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ

ΑΥΓΟΦΕΤΕΣ ΤΣΟΥΡΕΚΙΟΥ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ

Αν τα τσουρέκια έχουν αρχίσει να μπαγιατεύουν, δεν τα πετάμε. Φτιάχνουμε χορταστικές αυγόφετες με πλούσια σαντιγί και φρέσκιες φράουλες. Το τέλειο πρωϊνό ή ένα γλυκό σνακ για τα παιδιά!

CUPCAKES ΒΑΝΙΛΙΑΣ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ

CUPCAKES ΒΑΝΙΛΙΑΣ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ

Εύκολα cupcakes βανίλιας που κρύβουν μέσα τους μια ολόκληρη, ζουμερή φράουλα. Οι σταγόνες σοκολάτας είναι προαιρετικές αλλά το φρόστινγκ φράουλας απαραίτητο.



Subscribe