destination taste!

ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ;

ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ;

«Τρώγε το πρωί σαν βασιλιάς, το μεσημέρι, σαν πρίγκιπας και το βράδυ… σαν ζητιάνος». Έτσι λέει ο θυμόσοφος λαός και δεν έχει άδικο. Το βράδυ ο οργανισμός μας δυσκολεύετε πιο πολύ στη πέψη ειδικά αν φάμε πολύ και πέσουμε αμέσως για ύπνο! Για να έχουμε λοιπόν, μια ήρεμη νύχτα χωρίς πόνους στο στομάχι , καλό θα ήταν να μην καταναλώνουμε τις παρακάτω τροφές το βράδυ!

  1. Το γάλα
    Το γάλα, και πιο συγκεκριμένα η λακτόζη, είναι από τις δύσκολες τροφές για τον οργανισμό , ειδικά στους ενήλικες. Με τον καιρό, ο οργανισμός μας δεν παράγει αρκετή λακτάση (το ένζυμο αποικοδόμησης της λακτόζης). Η μείωση αυτή ποικίλλει βέβαια στον καθένα μας, αλλά και πάλι, παραμένει, γενικά, δύσκολο στη πέψη.
  2. Το τυρί
    Μεγάλη πηγή λακτόζης, ζωικού λίπους και επομένως με πολλές θερμίδες! Καλό θα είναι αν σας αρέσει πολύ το τυρί να το τρώτε το πρωί. Προτιμάμε τα φρέσκα κατσικίσια τυριά, είναι πιο εύπεπτα, και αποφεύγουμε να καταναλώνουμε τυριά με βάση το αγελαδινό ή το πρόβειο γάλα.
  3. Τα τηγανητά
    Τα λιπίδια γενικά είναι δύσκολα να χωνευτούν. Οι αγαπημένες τηγανητές πατάτες, που τηγανίζονται με φυτικό λάδι, όσο νόστιμες και αν είναι, θα πρέπει να τις αποφεύγουμε για να έχουμε μια γρήγορη και εύκολη πέψη.
  4. Τα διάφορα αλλαντικά
    Μας αρέσουν πολύ αλλά είναι πλούσια σε λιπίδια και πιο συγκεκριμένα σε κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη. Επομένως, δεν πρέπει να τα καταναλώνουμε το βράδυ, γιατί ο οργανισμός μας θα τα αποθηκεύσει απευθείας σε λίπος.
  5. Το κόκκινο κρέας
    Πλούσιο σε πρωτεΐνες και ζωικά λίπη, το κόκκινο κρέας θέλει πολλές ώρες για να το χωνέψει κανείς. Αν θέλουμε να κοιμηθούμε ήρεμα, καλό θα ήταν να μην επιβαρύνουμε το στομάχι μας με κόκκινο κρέας.
  6. Φαγητά με λευκές σάλτσες
    Πολλές σάλτσες παρασκευάζονται με κρέμα γάλακτος ή βούτυρο, δηλαδή λίπη ή λακτόζη: δύο καλούς λόγους που θα μας δυσκολέψουν στη πέψη.
  7. Το σκόρδο
    Οι άνθρωποι με γαστρικά προβλήματα το γνωρίζουν καλά, το σκόρδο δεν χωνεύετε καθόλου καλά. Αν όμως, το αγαπάτε πολύ, προτιμήστε να το καταναλώνεται στο μεσημεριανό.
  8. Τα ωμά λαχανικά
    Οι ίνες στα ωμά λαχανικά είναι πολύ πιο σκληρές και πιο επιθετικές στον έντερο από τις ίνες των μαγειρεμένων λαχανικών. Το βράδυ λοιπόν, προτιμάμε τα μαγειρεμένα λαχανικά ολόκληρα, σε πουρέ ή σούπα.
  9. Τα όσπρια
    Υψηλά σε φυτικές ίνες τα όσπρια προκαλούν φούσκωμα. Προτιμάμε να τα καταναλώνουμε σε μικρές ποσότητες και κατά προτίμηση στο μεσημεριανό μας γεύμα.
  10. Το τσίλι (γενικά τα καυτερά)
    Η καψαϊκίνη που έχουν τα καυτερά μπαχαρικά έχει ευεργετική επίδραση στην πέψη με διέγερση εντερικών εκκρίσεων. Δυστυχώς, αυτή είναι και η ουσία που προκαλεί την αίσθηση του «καψίματος» η οποία μπορεί να προκαλέσει ερεθισμούς και εγκαύματα στο πεπτικό μας σύστημα. Προτιμήστε τα πικάντικα φαγητά για το μεσημεριανό.

Related Posts

ΜΕ ΤΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ

ΜΕ ΤΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ

Το γνωρίζουμε και το βρίσκουμε σχεδόν σε όλες τις συνταγές (στα ορεκτικά, στα κυρίως και στα επιδόρπια). Σίγουρα θα σας φαίνεται πολύ δύσκολο το να μη βάλετε αλεύρι στο αγαπημένο σας κέικ! Το αλεύρι σήμερα, δεν είναι το αλεύρι όπως παλιά, όπως το ξέραμε… έχει […]

ΨΩΜΙ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ… ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ

ΨΩΜΙ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ… ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ

Το ψωμί χωρίς γλουτένη φημολογείται ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Λογικό… αφού η γλουτένη που περιέχει το κανονικό αλεύρι που χρησιμοποιούμε για την παρασκευή του ψωμιού, δίνει στη ζύμη ελαστικότητα και βοηθάει στο φούσκωμα! Παρ’ όλ’ αυτά, τίποτα δεν είναι δύσκολο να γίνει αν […]