Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

H SOPEXA αναλαμβάνει τις διεθνείς εκστρατείες προώθησης της ελληνικής ελιάς και του πρόβειου κρέατος

H SOPEXA αναλαμβάνει τις διεθνείς εκστρατείες προώθησης της ελληνικής ελιάς και του πρόβειου κρέατος

Η SOPEXA θα συνοδεύσει την ελληνική επιτραπέζια ελιά σε 4 εξαγωγικές καμπάνιες

Η Διευθύντρια της Sopexa Ελλάδας, Βίκυ Κωστοπούλου
Η Διευθύντρια της Sopexa Ελλάδας, Βίκυ Κωστοπούλου

Η Sopexa Ελλάδας θα αναλάβει την υλοποίηση των δράσεων προώθησης της ελληνικής επιτραπέζιας ελιάς μέσω του προγράμματος «Olive You» για λογαριασμό της Πανελλήνιας Ένωσης των Μεταποιητών – Τυποποιητών – Εξαγωγέων Επιτραπέζιων Ελιών (ΠΕΜΕΤΕ), έπειτα από ανοιχτούς διαγωνισμούς.
Τα 4 προγράμματα συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι τριετή και στοχεύουν:

  • Την εσωτερική αγορά: Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Πολωνία, Σουηδία, Αυστρία με συνολικό προϋπολογισμό 3.392.000€.
  • Τρίτες χώρες: Σαουδική Αραβία, Αραβικά Εμιράτα με συνολικό προϋπολογισμό 2.486.000€.
  • Τρίτες χώρες: Ρωσία, Νορβηγία, Αυστραλία με συνολικό προϋπολογισμό 2.121.000€.
  • Τρίτες χώρες: ΗΠΑ, Καναδάς με συνολικό προϋπολογισμό 3.106.000€.

Η Sopexa, μέσα από την τεχνογνωσία και τη γνώση του κλάδου των αγροδιατροφικών προϊόντων, θα αναπτύξει μία καινοτόμα στρατηγική, υλοποιώντας ένα πλήρες πρόγραμμα B2B & B2C δράσεων, προσαρμοσμένο σε κάθε αγορά-στόχο. Οι στρατηγικές δράσεις της καμπάνιας έχουν ως στόχο να εντάξουν την ελληνική επιτραπέζια ελιά στην καθημερινότητα των καταναλωτών προτάσσοντας την αδιαμφισβήτητα ανώτερη ποιότητά της. Βασίζονται σε ένα mix 360ο που συνδυάζει ενημέρωση, προώθηση και ανάδειξη του προϊόντος, διαφημιστικές ενέργειες, εκδηλώσεις προς επαγγελματίες και καταναλωτές, ενέργειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία εργαλείων επικοινωνίας, καθώς και συμμετοχή στις πιο δημοφιλείς εκθέσεις του κλάδου του Τροφίμου.
Η Διευθύντρια της Sopexa Ελλάδας, Βίκυ Κωστοπούλου υπογραμμίζοντας την ικανοποίησή της για τη ανάληψη αυτών των έργων εξέφρασε την πεποίθησή της ότι οι 4 διεθνείς καμπάνιες θα ισχυροποιήσουν τη θέση ενός από τα κορυφαία εξαγωγικά αγροδιατροφικά προϊόντα της χώρας στις ξένες αγορές και σημείωσε πως «σκοπεύουμε όχι μόνο να αξιοποιήσουμε τα στοιχεία της υψηλής διατροφικής αξίας του προϊόντος αλλά και να εξελίξουμε το παραδοσιακό προφίλ της ελληνικής ελιάς, αναδεικνύοντας την σε ένα premium προϊόν που ανταποκρίνεται απόλυτα στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις».

Η SOPEXA ανέλαβε την ευρωπαϊκή καμπάνια «Meet the Lamb»

PrintΗ Sopexa Ελλάδας ανέλαβε την υλοποίηση των δράσεων προώθησης του ελληνικού αρνιού μέσω του ευρωπαϊκού Προγράμματος «MEET THE LAMB» για λογαριασμό της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ) έπειτα από ανοιχτό διαγωνισμό.
Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι τριετές κι έχει συνολικό προϋπολογισμό 3.200.000€ για δράσεις στις αγορές της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.
Η Sopexa, μέσα από τη τεχνογνωσία και τη γνώση του κλάδου του κρέατος, θα αναπτύξει μία καινοτόμα στρατηγική με σκοπό την ένταξη του προϊόντος στην καθημερινή διατροφή των καταναλωτών αναδεικνύοντας νέες χρήσεις για το πρόβειο κρέας μέσω της δημιουργίας νέων κοπών και συνταγών. Η καμπάνια στοχεύει να επαναφέρει το αρνί ως κυρίαρχο κρέας στο τραπέζι των καταναλωτών μέσω ενεργειών που θα αποκαταστήσουν τις λανθασμένα αρνητικές απόψεις και την έντονη εποχικότητα της κατανάλωσης ενώ παράλληλα θα ενημερώνουν για την υψηλή διατροφική του αξία και θα εκσυγχρονίσουν την εικόνα του στις χώρες-στόχος.
Οι δράσεις βασίζονται σε ένα mix 360ο, το οποίο συνδυάζει ενημέρωση, προώθηση και ανάδειξη του προϊόντος, διαφήμιση, εκδηλώσεις προς επαγγελματίες και καταναλωτές, ενέργειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία εξειδικευμένων υλικών καθώς και συμμετοχή στις κομβικές εκθέσεις του κλάδου του Τροφίμου.
Η Sopexa Ελλάδας αντιλαμβάνεται πλήρως την εθνική σημασία που έχει η συγκεκριμένη καμπάνια για το σύνολο του κλάδου και συνολικά για τον πρωτογενή τομέα της χώρας. Με αυτή τη σκέψη, η Διευθύντρια της εταιρείας Βίκυ Κωστοπούλου υπενθυμίζει ότι «ο κλάδος της αιγοπροβατοτροφίας συμβάλλει καθοριστικά στη διατήρηση του κοινωνικού ιστού στην ελληνική ύπαιθρο, αξιοποιώντας τις ορεινές και μειονεκτικές εκτάσεις και δηλώνει ότι            «μέσω της ευρωπαϊκής καμπάνιας, θα αναδείξουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εθνικής μας παραγωγής και θα δώσουμε σε αυτό το ξεχωριστό προϊόν μια σημαντική θέση στο τραπέζι των Ευρωπαίων καταναλωτών».

Η Sopexa – εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας – έχει πολυετή εμπειρία στις εκστρατείες διεθνούς εμβέλειας για την προώθηση προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα ενώ εξειδικεύεται στον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων με στόχο την ανάδειξη και την εξάπλωση προϊόντων στις διεθνείς αγορές. Διαθέτει ένα διεθνές δίκτυο 30 γραφείων σε 26 χώρες.


Related Posts

Επιλέξτε κοτόπουλο ταϊσμένο με 100% φυτικές τροφές

Επιλέξτε κοτόπουλο ταϊσμένο με 100% φυτικές τροφές

Το κοτόπουλο  αποτελεί ένα τρόφιμο με πλούσια περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, μιας και απορροφώνται σε καλύτερο ποσοστό συγκριτικά με τις φυτικές πρωτεΐνες. Επιπλέον, το κοτόπουλο έχει μικρότερο ποσοστό κορεσμένων «κακών λιπαρών» σε σχέση με το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό). Ειδικότερα, το στήθος κοτόπουλου […]

Κοτόπουλο και Aθλητική διατροφή

Κοτόπουλο και Aθλητική διατροφή

Η αθλητική διατροφή είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στη ζωή ενός αθλητή, καθώς βοηθά να διατηρείται το σώμα σε καλή κατάσταση πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της άσκησης, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση. Για τον λόγο, διερευνώνται διαφορετικά θρεπτικά συστατικά για τη […]