προορισμός…γεύση!

Η gogreek επαναπροσδιορίζει την έννοια της ελληνικότητας, δημιουργώντας δημοφιλή προϊόντα που βρίσκουν τη θέση τους στα σπίτια Ελλήνων και ξένων καταναλωτών.

Εμφανίστηκε στην Ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2014 και έκανε αίσθηση. Σχεδόν 3 χρόνια μετά, με 17 διεθνή και ελληνικά βραβεία σε 9 διαγωνισμούς στις αποσκευές της, η gogreek, μια μάρκα που στηρίζει τον ελληνικό πολιτισμό σε όλες του της εκφάνσεις, ήρθε για να μείνει. Ζητήσαμε από τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από το brand, τον creative director Γιώργο Γιώνα και την επιχειρηματία Ελίνα Ψημίτη να μας μιλήσουν για την gogreek, την πορεία της στην αγορά, αλλά και για τα σχέδιά της στο μέλλον.

O Γιώργος Γιώνας  και η Ελίνα Ψημίτη
O Γιώργος Γιώνας και η Ελίνα Ψημίτη

-Θυμίστε μας ποια είναι η gogreek.
Ε.Ψ. Η gogreek υπήρχε ως ιδέα στο μυαλό του Γιώργου Γιώνα και συνέπεσε με το όραμά μου, την ανάδειξη και διάδοση του πολιτισμού μας. Ξεκίνησε δοκιμαστικά με μεμονωμένα σχέδια, μιας σειράς προϊόντων που διαπνέονται από ελληνικότητα, με καινοτόμο σχεδιασμό
Γ.Γ. Το 2012 ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε συστηματικά πάνω στην ιδέα, αναπτύσσοντας το brand, βασική πηγή έμπνευσης του οποίου είναι ο ελληνικός πολιτισμός: ιστορία, φιλοσοφία, μυθολογία, παράδοση, αλλά και ο πλούτος της Ελληνικής διατροφής.

-Οι αντιδράσεις των καταναλωτών ήταν εξ αρχής ενθαρρυντικές για το brand. Σήμερα, τρία χρόνια μετά, υπάρχει ο ίδιος ενθουσιασμός;
Ε.Ψ. & Γ.Γ. Η αρχική σκέψη να ονομάσουμε τα προϊόντα gogreek collectibles δικαιώθηκε απολύτως. Απέκτησαν ένθερμους φίλους, με τον αριθμό των Ελλήνων πελατών να διευρύνεται σταθερά. Ειδικά το τελευταίο αποτελούσε στόχο για τη μάρκα: εκτός της εμπορικής επιτυχίας, για την οποία οι ξένοι πελάτες-επισκέπτες στην Ελλάδα ήταν το αυτονόητο κοινό, επιθυμούσαμε η gogreek να αγαπηθεί από τους Έλληνες, να μπει σε κάθε ελληνικό σπίτι.

-Σήμερα πόσα προϊόντα διαθέτει η μάρκα, και ποιο είναι το επόμενο προϊόντικό σας βήμα;
Γ.Γ. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά οι μινιατούρες ούζου, τα ελαιόλαδα και χρηστικά αντικείμενα. Μετά τις παραδοσιακές φορεσιές και το Δωδεκάθεο, δημιουργήθηκε και η σειρά Oh…my HERO!, με 6 Ήρωες της Ελληνικής Μυθολογίας και Ιστορίας. Και ο Santa Claus αποτελεί την ιστορική συνέχεια του δικού μας Αγ. Νικολάου.
Ε.Ψ. Η gogreek αναπτύσσει την συνεργασία της και με άλλους καλλιτέχνες και δημιουργούς, όπως ο Γιάννης Καραβάς, ζωγράφος και μελετητής της Ελληνικής ναυτικής παράδοσης, ο οποίος μας παραχώρησε μια σειρά από πίνακες Ελληνικών παραδοσιακών ξύλινων σκαριών, που σήμερα τείνουν να εξαφανιστούν. Οι πίνακες αυτοί “συνταξιδεύουν” με την gogreek με την μορφή σουβέρ που κυκλοφορούν σε αρκετές γλώσσες, και έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα, ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσουν και άλλα προϊόντα.

-Σήμερα, με δεδομένη την δύσκολη οικονομική συγκυρία, ποιες θεωρείτε πως είναι οι προοπτικές ανάπτυξης της gogreek;
Ε.Ψ. & Γ.Γ. Η gogreek έχει ήδη αναπτύξει δίκτυο 250 σημείων πώλησης στην Ελλάδα που συνεχώς αυξάνεται και συνεργασία με τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών. Η Ελλάδα βρίσκεται στο προσκήνιο της διεθνούς ενημέρωσης και αυτό μπορεί να αποτελέσει εκπληκτική ευκαιρία να αντιστρέψουμε την εικόνα μας και να αναδείξουμε το φως το χρώμα, και την δημιουργικότητα του Ελληνικούς πνεύματος.
Μέσω του e-shop έχουμε ήδη στείλει προϊόντα σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Ελβετία, Κύπρο, Πορτογαλία, και είμαστε σε διαδικασία ολοκλήρωσης των επιχειρηματικών συμφωνιών για τοποθέτηση των προϊόντων σε καταστήματα του εξωτερικού.
Website: https://www.gogreek.gr/
Facebook: https://www.facebook.com/gogreek.gr/
Email: [email protected]

1 Comment

  1. Mouth-watering

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *