Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ

ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ

Ίσως θεωρείτε ότι αυτά τα τρόφιμα είναι υγιεινές επιλογές, αλλά πολλές φορές ξεφεύγετε στην ποσότητα, με άμεση συνέπεια να αποτελούν συχνά την αιτία που αυξήθηκε το βάρος σας.
Ας δούμε ποια τρόφιμα μπορεί να γίνουν παγίδα για τη δίαιτα σου:

  1. Ξηροί καρποί, ελιές, αβοκάντο
    Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, δηλαδή στο 50% τους είναι λιπαράπου σημαίνει ότι σε μεγάλες ποσότητες θα αποδώσουν και πολλές θερμίδες.
    Ακόμα και αν οι περισσότεροι περιέχουν καλά λιπαρά και χρήσιμα αντιοξειδωτικά, αν καταναλωθούν σε μικρές ποσότητες μπορείτε να αποκτήσετε τα οφέλη που προσφέρουν στον οργανισμό, χωρίς να επιβαρυνθείτε με extra θερμίδες.
    Επομένως, ένα υγιεινό σνακ μπορεί να είναι μερικοί ξηροί καρποί σε συνδυασμό με κάποιο φρούτο, μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς στα δημητριακά σας ή μέσα στο γιαούρτι σας και να προσθέσετε μέλι.

  2. Cappuccino
    Ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Αλλά για πολλούς ανθρώπους, αυτό συνήθως έρχεται με τη μορφή θερμιδικής βόμβας.
    Οι περισσότεροι από εμάς προσθέτουμε γάλα, κρέμα ή σαντιγί στον καφέ.
    Μια κουταλιά της σούπας αφρόγαλα περιέχει 35 θερμίδες,
    κάτι που δεν ακούγεται πολύ άσχημα, αλλά συνήθως μια κουταλιά δεν αρκεί για τους περισσότερους ανθρώπους.
    Όσοι προτιμούν ένα γλυκό καφέ μπορεί να καταναλώνουν 3-4 μερίδες αφρόγαλα κάθε φορά. Μετά από τρία φλιτζάνια καφέ, δηλαδή περισσότερες από 300 θερμίδες, μόνο για κρέμα καφέ.
    Επομένως, αν θέλετε να απολαύσετε ένα cappuccino γλυκό, καλό θα ήταν να το πάτε προς το σκέτο, μπορείτε να ζητήσετε vegan cappuccino που είναι με φυτικό γάλα και να είναι 1 την ημέρα.

  3. Dressing σαλάτας
    Όταν μιλάμε για ένα υγιές γεύμα, σίγουρα σε όλων το μυαλό έρχεται η σαλάτα. Αλλά στον περισσότερο κόσμο, δεν αρέσουν τα σκέτα λαχανικά χωρίς την προσθήκη κάποιου dressing.
    Ένα παράδειγμα σαλάτας που τη θεωρούμε υγιεινή είναι η σαλάτα του Καίσαρα, η οποία όμως περιέχει dressing από μαγιονέζα που έχει πολλές θερμίδες.
    Επομένως, αν θέλουμε να επιλέξουμε κάποια σαλάτα πρέπει να ξέρουμε τι υλικά συμπεριλαμβάνει το dressing και σίγουρα είναι προτιμότερο να την καταναλώσουμε με ξύδι βαλσάμικο ή λεμόνι και λάδι.

  4. Αλείμματα
    Τι είναι ένα σάντουιτς χωρίς τυρί κρέμας ή μαγιονέζα; Το πρόβλημα, όπως πιθανώς έχετε ήδη καταλάβει, είναι ότι τείνουμε να βάζουμε πάρα πολλά στο ψωμί μας.
    Σκεφτείτε το: Όταν βρίσκεστε σε κατάστημα αρτοσκευασμάτων και παραγγείλετε ένα με τυρί κρέμας, παίρνετε σίγουρα περισσότερες από μία μερίδες του αλείμματος.
    Αυτό θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον 150 θερμίδες μόνο για τυρί κρέμα.
    Μια καλή συνήθεια να σχηματίσετε είναι να ξεκινήσετε να τοποθετείτε το ελάχιστο ποσό του αλείμματος που θα μπορούσατε να ανεχτείτε, από ένα σημείο και μετά δεν θα σας λείπει η μεγαλύτερη ποσότητα.

Γεωργία Καπώλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Επιστημονική Διευθύντρια ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Νεμέα Κορινθίας
Αντιπρόεδρος ΕΛ.Δ.Ε.
[email protected]

 


Related Posts

ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Είναι χορταστικά, αντικαθιστούν τέλεια το κρέας, είναι απίθανα νόστιμα, και μαγειρεύονται με χίλιους τρόπους. Για να μην αναφέρω ότι υπάρχουν ένα σωρό είδη για να διαλέξετε, από τα μικρά λευκά «κουμπιά», μέχρι τα άγρια, αποξηραμένα. Είναι οικονομικά (τα περισσότερα), ιδανικά για χορτοφάγους, πλούσια σε πολύτιμη […]

ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΦΡΙΚΑΣΕ

ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΦΡΙΚΑΣΕ

Για μια νηστίσιμη εκδοχή αυτής της σούπας, προσθέτω στα υλικά και 2 μέτριες πατάτες, κατά προτίμηση βιολογικές, ξεφλουδισμένες και κομμένες σε μεγάλα κομμάτια.