Γλώσσα/Language/Langue/язык

destination taste!

Το top 10 των τροφίμων που κάνουν καλό στον εγκέφαλο μας

Το top 10 των τροφίμων που κάνουν καλό στον εγκέφαλο μας

Η υγιεινή ζωή καθορίζετε από τη διατροφή και τα προϊόντα που τρώμε, γνωρίζατε επίσης ότι ορισμένα τρόφιμα κάνουν κάλο στον εγκέφαλο μας; Σας έχω συγκεντρώσει τα καλύτερα τρόφιμα που μας κάνουν καλό σ εμάς και στο μυαλό μας.

  1. Τα λιπαρά ψάρια
    Γεμίστε το ψυγείο σας με σολομό, πέστροφα, τόνο, σκουμπρί ή ακόμα και με σαρδέλες. Τα λιπαρά ψάρια μας δίνουν το ωμέγα 3 που κάνει καλό για την προστασία των νευρικών ινών και των μεμβρανών των νευρώνων. Αν είναι καλά λίπη, κάνουν καλό για την υγεία του εγκεφάλου μας. Μπορείτε λοιπόν να τα καταναλώνετε δύο έως τέσσερις φορές την εβδομάδα.
  2. Τα κόκκινα φρούτα
    Προληπτικά, τα αντιοξειδωτικά αποτρέπουν το σχηματισμό μορίων που ίσως να επηρεάσουν τις πνευματικές μας ικανότητες. Επιλέγουμε μικρά φρούτα, όπως τα βατόμουρα, τα κράνμπερις, τα σμέουρα, τα goji berries και τις φράουλες.
  3. Τα 3 «δυνατά» λαχανικά
    Πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά είναι το λάχανο, το μπρόκολο και το κουνουπίδι. Μη τα βράζετε πολύ γιατί χάνουν τις πολύτιμες βιταμίνες τους.
  4. Τα κρέατα
    Το σίδηρο βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου στα κύτταρα μας και έτσι με αυτό το τρόπο δεν αισθάνεστε κούραση. Προτιμήστε τα κόκκινα κρέατα.
  5. Το «φυτικό» σίδηρο
    Η Σόγια, τα φασόλια ή ακόμα και οι γίγαντες είναι επίσης πλούσια σε σίδηρο. Ένας καλός τρόπος για να αντικαταστήσετε το κρέας εάν δεν έχετε, ή αν είστε χορτοφάγος.
  6. Τα όσπρια
    Το καλαμπόκι, οι φακές, τα μπιζέλια… Τα όσπρια είναι πλούσια σε βιταμίνες Β9 και Β1. Αυτές οι φυτικές πρωτεΐνες είναι ότι καλύτερο για την υγεία του εγκεφάλου.
  7. Σπόροι σιταριού
    Πηγή της βιταμίνης Β1, οι σπόροι σιταριού ενεργούν επίσης στους νευροδιαβιβαστές και επομένως στην καλή δραστηριότητα του εγκεφάλου.
  8. Μαγιά μπύρας
    Είναι οι βιταμίνες Β που συνθέτουν ουσιαστικά τη μαγιά μπύρας. Μια κουταλιά της σούπας την ημέρα βοηθά στο να έχετε μια καλή υγεία.
  9. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως
    Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πλούσια πηγή υδατανθράκων και ινών, που είναι απαραίτητα για τον εγκέφαλο. Περίπου 120 γρ. την ημέρα είναι μια καλή ποσότητα.
  10. Τα αμυλούχα τρόφιμα
    Τα ζυμαρικά και το ρύζι είναι αργά σάκχαρα που απελευθερώνονται στο αίμα σταδιακά, σε αντίθεση με τα γρήγορα σάκχαρα όπως τα γλυκά. Έτσι επιτρέπουν τη καλή λειτουργία των οργάνων, και ειδικότερα του εγκεφάλου.

©Ντίνα Νικολάου