Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ ΠΤΙ ΜΠΕΡ ΚΑΙ ΜΟΥΡΑ

ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ ΠΤΙ ΜΠΕΡ ΚΑΙ ΜΟΥΡΑ

ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ ΠΤΙ ΜΠΕΡ ΚΑΙ ΜΟΥΡΑ

: 4
: 10 min
           
: 1 hr

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κονσέρβα από φρέσκα μούρα ή βατόμουρα, που θα βρούμε στα μεγάλα σούπερ μάρκετ. Στην περίπτωση αυτή στραγγίζουμε καλά τα φρούτα πριν τα χρησιμοποιήσουμε και ραντίζουμε τα τριμμένα μπισκότα με 3 – 4 κουτ. σούπας από το σιρόπι της κονσέρβας.

Ingridients
  • 12 μπισκότα πτι-μπερ
  • 1 λοβός βανίλιας
  • 250 γρ. τυρί μασκαρπόνε
  • 50 γρ. ζάχαρη άχνη
  • 1 κονσέρβα μούρα σε σιρόπι (μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε άλλο κόκκινο φρούτο σε κονσέρβα, όπως βατόμουρα ή κεράσια)
Instructions
  • Step 1 Τρίβω τα πτι-μπερ στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν σκόνη.
  • Step 2 Χαράζω το λοβό της βανίλιας κατά μήκος και με ένα μαχαιράκι ξύνω και παίρνω τα σπόρια. Τα ρίχνω σε ένα μπολ και προσθέτω το μασκαρπόνε και τη ζάχαρη άχνη. Ανακατεύω πολύ καλά.
  • Step 3 Σε 4 χαμηλά και φαρδιά ποτήρια μοιράζω τα τριμμένα πτι-μπερ και τα βρέχω με το σιρόπι της κονσέρβας. Μοιράζω τα μούρα (ή όποιο άλλο φρούτο έχω επιλέξει) στα ποτήρια και τα σκεπάζω με την κρέμα μασκαρπόνε. Βάζω τα ποτήρια στο ψυγείο για 1 ώρα και σερβίρω.

Related Posts

BURGER ΣΠΙΤΙΚΑ

BURGER ΣΠΙΤΙΚΑ

Τα μπέργκερ είναι αγαπημένο φαγητό σε μικρούς και μεγάλους. Περιέχει όλα τα υλικά για ένα πλήρες γεύμα, αφού έχει και το ψωμί, και το κρέας και τα σαλατικά.

Ψωμί για όλα τα γούστα!

Ψωμί για όλα τα γούστα!

Το ψωμί αποτελεί βασικό κομμάτι της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής και με δεδομένο ότι το καταναλώνουμε καθημερινά, μπορούμε να πειραματιστούμε και να φτιάξουμε ψωμάκια για όλα τα γούστα και σε διάφορες παραλλαγές. Εγώ σας έχω κλασσικές και πρωτότυπες συνταγές για να ξεκινήσετε… Ψωμί χωριάτικο, πολύ […]