Πληκτρολογήστε εδώ για αναζήτηση

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΤΕΡΙΝΑ ΜΕ CAMPARI ΚΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ

ΤΕΡΙΝΑ ΜΕ CAMPARI ΚΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ

ΤΕΡΙΝΑ ΜΕ CAMPARI ΚΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ

: 6
: 30 min
           
: 4 hr

Ο συνδυασμός φράουλας, πορτοκαλιού και Campari είναι απίστευτα δροσερός και κομψός. Σερβίρετε αυτή την απλή τερίνα μετά από ένα πλούσιο γεύμα, ως επιδόρπιο, για να δροσίσετε τον ουρανίσκο.

Ingridients
  • ½ λίτρο χυμός πορτοκαλιού, φρεσκοστυμμένος
  • 60 γρ. ζάχαρη
  • 8 φύλλα ζελατίνης
  • 800 γρ. φράουλες, πλυμένες, καθαρισμένες και κομμένες στα τέσσερα
  • 200 ml Campari
Instructions
  • Step 1 Σε ένα κατσαρολάκι ζεσταίνω το μισό χυμό πορτοκαλιού με τη ζάχαρη, ανακατεύοντας, μέχρι να λιώσει η ζάχαρη.
  • Step 2 Σε ένα μεγάλο μπολ με κρύο νερό μουσκεύω τα φύλλα ζελατίνης για 5 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν. Τα στύβω με τα χέρια μου και τα ρίχνω στο καυτό μείγμα πορτοκαλιού-ζάχαρης. Ανακατεύω με μια ξύλινη κουτάλα, μέχρι η ζελατίνη να λιώσει. Αποσύρω από τη φωτιά, προσθέτω τον υπόλοιπο χυμό πορτοκαλιού και το Campari και ανακατεύω καλά. Ντύνω με διάφανη μεμβράνη το εσωτερικό μιας φόρμας για τερίνα ή μιας μέτριας μακρόστενης φόρμας για κέικ. Στρώνω εκεί τις μισές φράουλες και αδειάζω εκεί το μισό μείγμα με Campari. Αφήνω κατά μέρος για 10 λεπτά, μέχρι το μείγμα να πήξει πολύ ελαφρά. Τότε απλώνω εκεί τις υπόλοιπες φράουλες και τις περιχύνω με το υπόλοιπο μείγμα Campari.
  • Step 3 Φέρνω τις άκρες της μεμβράνης προς το κέντρο της τερίνας για να καλύψω το μείγμα και βάζω τη φόρμα το ψυγείο για 3 – 4 ώρες.
  • Step 4 Για να σερβίρω, αναποδογυρίζω προσεκτικά την τερίνα, αφαιρώ προσεκτικά τη μεμβράνη και κόβω σε φέτες.

Related Posts

ΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΤΖΙΚΙ

ΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΤΖΙΚΙ

Ακούγεται περιέργο αλλά σας διαβεβαιώ ότι είναι εξαιρετικό κρύο πιάτο για να συνοδεύσει ένα δροσερό Peleano. Σε ένα επίσημο δείπνο θα κλέψει τις εντυπώσεις σε γεύση και εμφάνιση.

ΠΡΩΤΕΪΝΟΥΧΑ ΤΕΡΙΝΑ ΜΕ ΒΥΣΣΙΝΟ ΚΑΙ ΜΥΡΤΙΛΑ

ΠΡΩΤΕΪΝΟΥΧΑ ΤΕΡΙΝΑ ΜΕ ΒΥΣΣΙΝΟ ΚΑΙ ΜΥΡΤΙΛΑ

DR. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ: Μία φανταστική «γλυκιά» συνταγή, με πλούσια θρεπτική και αντιοξειδωτική αξία. Τα μύρτιλλα και τα βύσσινα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά: σε ανθοκυανίνες, που ενισχύουν τις αντιοξειδωτικές άμυνες του οργανισμού και σε κερκετίνη που πιθανόν βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.



Subscribe