Γλώσσα/Language/Langue/язык

destination taste!

ΣΟΥΠΑ ΒΕΛΟΥΤΕ ΜΕ ΜΑΡΑΘΟΡΙΖΑ

ΣΟΥΠΑ ΒΕΛΟΥΤΕ ΜΕ ΜΑΡΑΘΟΡΙΖΑ

ΣΟΥΠΑ ΒΕΛΟΥΤΕ ΜΕ ΜΑΡΑΘΟΡΙΖΑ

: 4
: 20 min
: 40 min

DR. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ: Μια σούπα μπορεί να αποτελέσει ένα πλήρες και ισορροπημένο γεύμα υψηλής διατροφικής αξίας, για όλες τις εποχές του χρόνου. Η σούπα μας «οπλίζει» με ενέργεια για τη διάρκεια μίας κουραστικής ημέρας. Ταυτόχρονα αποτελεί την καλύτερη συνταγή για απώλεια βάρους χωρίς επιβάρυνση για τον οργανισμό μας. Όλα τα θρεπτικά, πλούσια συστατικά που υπάρχουν σε ένα πιάτο σούπας είναι εκείνα ακριβώς που χρειαζόμαστε για υγεία και ομορφιά. Είναι πολύ χαμηλή σε λιπαρά γι’ αυτό αποτελεί την ιδανική επιλογή για δίαιτα. Βοηθάει πάρα πολύ το σώμα να χάσει τα περιττά κιλά σταδιακά χωρίς να υπάρχουν διαταραχές στις λειτουργίες του οργανισμού από την απότομη έλλειψη των θρεπτικών συστατικών. Ταυτόχρονα, η βιταμίνη Α που περιέχεται στο βούτυρο αποτελεί ένα σημαντικό ποσοστό των ημερήσιων αναγκών του ανθρώπινου οργανισμού. Επιπρόσθετα στο βούτυρο υπάρχουν ωμέγα 3 λιπαρά, βιταμίνη Ε, βήτα καροτίνη, βιταμίνες Κ και D, λεκιθίνη, ιώδιο, και χολίνη. Το σύνολο των ουσιών αυτών προσφέρουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες στο βούτυρο που είναι ωφέλιμες για το ανθρώπινο σώμα. Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι το βούτυρο είναι φυσικό προϊόν, σε αντίθεση με τη μαργαρίνη που είναι βιομηχανικό. Υπέροχη γευστική πρόταση με την υπογραφή της αγαπημένης μας Ντίνας Νικολάου!

Υλικά
  • 80 γρ. αγελαδινό βούτυρο Lurpak
  • 2 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
  • 5 - 6 μικρές μαραθόριζες, καθαρισμένες από τις εξωτερικές σκληρές ίνες και κομμένες σε μικρά κομμάτια
  • ½ κουτ. γλυκού μαραθόσποροι (ή σπόροι γλυκάνισου), σπασμένοι στο γουδί
  • 2 μέτριες πατάτες, κατά προτίμηση βιολογικές, κομμένες σε μικρά κομμάτια
  • 2 λίτρα ζεστός ζωμός λαχανικών (ή ζεστό νερό)
  • χυμός από 1 πορτοκάλι
  • 1 φλιτζ. τσαγιού ψιλοκομμένος άνηθος (ή μάραθος)
  • 200 γρ. φρέσκο τυρί κρέμα Arla
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Διαδικασία
  • Βήμα 1 Σε μια μεγάλη κατσαρόλα ζεσταίνω βούτυρο με το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά και ρίχνω τις μαραθόριζες και τους σπόρους μάραθου (ή γλυκάνισου). Σοτάρω γι 3 – 4 λεπτά, μέχρι η μαραθόριζα να μαλακώσει ελαφρά.
  • Βήμα 2 Προσθέτω τις πατάτες και 1½ λίτρο από το ζεστό ζωμό (ή το νερό) και αφήνω να πάρει μια βράση. Χαμηλώνω τη φωτιά, σκεπάζω την κατσαρόλα και σιγομαγειρεύω για περίπου 20 λεπτά, μέχρι τα λαχανικά να μαλακώσουν. Αποσύρω από τη φωτιά, προσθέτω το χυμό πορτοκαλιού και τον άνηθο (ή το μάραθο) και ανακατεύω.
  • Βήμα 3 Πολτοποιώ τη σούπα με το ραβδομπλέντερ, σε δόσεις, σουρώνω τον πολτό από λεπτό σουρωτήρι και τον ξαναβάζω στην κατσαρόλα, την οποία έχω σκουπίσει καλά. Βάζω ξανά την κατσαρόλα σε χαμηλή φωτιά και ελέγχω την πυκνότητα της σούπας: αν είναι αραιή, τη βράζω σε δυνατή φωτιά για λίγα λεπτά, μέχρι να δέσει, ενώ αν είναι πηχτή, προσθέτω λίγο από το ζωμό (ή το νερό) που έχω κρατήσει κατά μέρος και την αφήνω να πάρει μια-δυο βράσεις. Χαμηλώνω πολύ καλά τη φωτιά όταν η σούπα φτάσει στην πυκνότητα που θέλω και την αφήνω να ζεσταίνεται.
  • Βήμα 4 Σε ένα μπολ χτυπάω με το σύρμα το τυρί κρέμα μέχρι να αφρατέψει. Προσθέτω αργά δύο κουτάλες από τη σούπα και συνεχίζω το ανακάτεμα. Αδειάζω το μείγμα στην κατσαρόλα, ανακατεύω με μια ξύλινη κουτάλα για να ενωθούν καλά τα δύο μείγματα και αποσύρω από τη φωτιά. Μοιράζω σε πιάτα και σερβίρω, συνοδεύοντας με φρέσκο ψωμί.

Related Posts

ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΥΛΟΙ ΔΑΚΟΥ

ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΥΛΟΙ ΔΑΚΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Άρτου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ένωσης Αρτοποιών και Ζαχαροπλαστών (UIB), με κεντρικό σύνθημα «Φτιάξτε ψωμί μόνοι σας ή αγοράστε το από τον φούρνο της γειτονιάς σας». Το ψωμί είναι το κατ’ εξοχήν παγκόσμιο προϊόν διατροφής. Διαχρονικό, […]

ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΨΗΤΗ, ΓΕΜΙΣΤΗ ΜΕ ΚΙΝΟΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΨΗΤΗ, ΓΕΜΙΣΤΗ ΜΕ ΚΙΝΟΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Πολύ χορταστική πρόταση που μπορείτε να το σερβίρετε ως ζεστή σαλάτα. Αν προσθέσετε λίγη τριμμένη φέτα γίνεται ένα ελαφρύ γεύμα ή βραδινό.