Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΡΥΖΙ ΦΟΥΡΝΙΣΤΟ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΤΥΡΙΑ

ΡΥΖΙ ΦΟΥΡΝΙΣΤΟ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΤΥΡΙΑ

ΡΥΖΙ ΦΟΥΡΝΙΣΤΟ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΤΥΡΙΑ

: 6
: 20 min
: 35 min

Με το ρύζι συνοδεύουμε όλα τα ψητά κρεατικά και πουλερικά φούρνου, σούβλας και σχάρας αλλά και τα μαγειρευτά της κατσαρόλας. Μπορούμε να το σερβίρουμε και μόνο τους, σαν κύριο πιάτο και να το συνοδέψουμε με σαλάτα εποχής ή με βραστά χόρτα.

Ingridients
  • 3 φλιτζ. τσαγιού μεσόσπερμο ελληνικό ρύζι γλασέ
  • 2½ φλιτζ. τσαγιού γιαούρτι
  • 1½ φλιτζ. τσαγιού κεφαλοτύρι, τριμμένο
  • 1½ φλιτζ. τσαγιού γραβιέρα, τριμμένη
  • 4 αυγά, κατά προτίμηση βιολογικά, ελαφρώς χτυπημένα μέχρι να αφρίσουν
  • ½ φλιτζ. τσαγιού φύλλα δυόσμου, πολύ ψιλοκομμένα (ή 2 κουτ. σούπας δυόσμος ξερός, τριμμένος)
  • 1 κουτ. σούπας βούτυρο
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Instructions
  • Step 1 Βράζω το ρύζι σε αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας του. Το στραγγίζω καλά, και το αδειάζω σε μια λεκανίτσα και προσθέτω το γιαούρτι, τα τυριά, τα αυγά, το δυόσμο (φρέσκο ή ξερό), αλάτι και πιπέρι.
  • Step 2 Αλείφω με το βούτυρο ένα μέτριο, βαθύ ταψί, αδειάζω το ρύζι και ισιώνω την επιφάνειά του με ένα κουτάλι.
  • Step 3 Ψήνω το ρύζι σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C για 30-35 λεπτά. Όταν το ρύζι αποκτήσει μια χρυσαφένια κρούστα στην επιφάνεια το βγάζω, το αφήνω να κρυώσει λίγο, το κόβω σε τετράγωνα κομμάτια και σερβίρω.

Related Posts

SMOOTHIES ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ, ΜΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

SMOOTHIES ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ, ΜΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

Ελαφρύ, δροσερό και με υπέροχο άρωμα! Το πρόβειο γιαούρτι έχει μεγάλη θρεπτική αξία. Είναι ελαφρύ και σε συνδυασμό με το καρπούζι και τη μαστίχα γίνονται ένα υπέροχο σνακ με λίγες θερμίδες.

SMOOTHIES ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

SMOOTHIES ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

Τα smoothies είναι το τέλειο πρωινό για όλους. Ανάλογα με την εποχή, και τα γούστα σας αλλάζετε τα φρούτα, προσθέτετε μυρωδικά (δυόσμο, μέντα) ή και καρπούς (αμύγδαλα, goji berry, ιπποφαές) για έξτρα βιταμίνες.