destination taste!

ΠΡΑΛΙΝΑ ΣΠΙΤΙΚΗ (ΑΛΕΙΜΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ-ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΟΥ)

ΠΡΑΛΙΝΑ ΣΠΙΤΙΚΗ (ΑΛΕΙΜΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ-ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΟΥ)

ΠΡΑΛΙΝΑ ΣΠΙΤΙΚΗ (ΑΛΕΙΜΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ-ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΟΥ)

: 500 γρ.
: 20 min

Γίνεται πανεύκολα και τα παιδιά την λατρεύουν. Αλείψτε τους ξεροψημένες φέτες ψωμιού, φτιάξτε γλυκά τοστ ή ωραίες τούρτες με γέμιση πραλίνας.

Ingridients
  • 200 γρ. κουβερτούρα 52% κακάο, σπασμένη σε κομμάτια
  • 250 γρ. αγελαδινό βούτυρο, κομμένο σε μέτρια κομμάτια
  • 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
  • 100 γρ. φουντούκια, αλεσμένα στο μπλέντερ (ή στο μούλτι) μέχρι να γίνουν σκόνη
Instructions
  • Step 1 Βάζουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί, δηλαδή μέσα σε ένα ανοξείδωτο μπολ στερεωμένο στα χείλη μιας κατσαρόλας στην οποία σιγοβράζει λίγο νερό. Την ανακατεύουμε με μια ξύλινη κουτάλα, μέχρι να λιώσει και να γίνει λεία κρέμα. Προσθέτουμε το βούτυρο, το ζαχαρούχο γάλα και τη σκόνη φουντουκιών και συνεχίζουμε το ανακάτεμα στο μπεν μαρί, μέχρι να λιώσει το βούτυρο και τα υλικά να ενωθούν σε ένα πυκνό και λείο μείγμα.
  • Step 2 Αποσύρουμε το μπολ και αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει και να γίνει χλιαρό. Το μοιράζουμε σε δυο γυάλινα αποστειρωμένα βαζάκια, χωρητικότητας περίπου 250 ml που να κλείνουν αεροστεγώς και τα διατηρούμε στο ψυγείο.

Related Posts

ΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ

ΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ

Αγαπημένο φρούτο του καλοκαιριού με δυνατό άρωμα και έντονη γεύση. Ανάλογα με το χρώμα τους και τη γεύση τους έχουμε διάφορες ποικιλίες. Εκτός από τα κλασσικά χρυσοκόκκινα ροδάκινα, έχουμε τα νεκταρίνια, τους γιαρμάδες, τα λευκόσαρκα… Απολαύστε τα όλα σε διάφορες συνταγές τώρα που είναι στα […]

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ

Η διατήρηση της σωστής λειτουργίας του οργανισμού εξασφαλίζεται όχι μόνο από την ισορροπημένη πρόσληψη θρεπτικών ουσιών αλλά και εκείνη των υγρών. Ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες, η ανάγκη για επαρκή πρόσληψη νερού αυξάνεται, μιας και η έντονη εφίδρωση μπορεί να οδηγήσει […]