Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΟΘΥΜΑΡΟ

ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΟΘΥΜΑΡΟ

ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΟΘΥΜΑΡΟ

: 1 κιλό
: 30 min
: 1 hr

Παρεξηγημένο φρούτο το μούσμουλο, παρόλο που είναι πολύ νόστιμο και αρκετά οικονομικό. Την Άνοιξη που το βρίσκουμε παντού στις λαϊκές μπορείτε να πάρετε αρκετά μεγάλη ποσότητα και να φτιάξετε την πιο απίθανη μαρμελάδα που θα σας εκπλήξει με τη γεύση της.

Ingridients
  • 2 κιλά ώριμα μούσμουλα
  • 1.100 γρ. καστανή ζάχαρη
  • Χυμό από 1 λεμόνι
  • 25-30 κλαδάκια λεμονοθύμαρο, φρέσκο
Instructions
  • Step 1 Πλένω καλά τα μούσμουλα με κρύο, τρεχούμενο νερό. Με ένα μαχαίρι αφαιρώ τη φλούδα τους. Τα κόβω στη μέση και αφαιρώ τα κουκούτσια τα οποία κρατάω μαζί με τις φλούδες.
  • Step 2 Τα ζυγίζω και πρέπει να είναι περίπου 1.600-1.700 γρ.
  • Step 3 Βάζω τα μούσμουλα σε μια μεγάλη κατσαρόλα και προσθέτω τη ζάχαρη. Σε ένα τουλουπάνι ή σε ένα κομμάτι τούλι βάζω τα κουκούτσια και λίγες από τις φλοίδες που έχω κρατήσει. Βάζω την κατσαρόλα σε χαμηλή φωτιά και βράζω για 45 λεπτά χωρίς να ανακατέψω.
  • Step 4 Αποσύρω από τη φωτιά και αφήνω τα φρούτα να κρυώσουν. Αφαιρώ το τουλουπάνι και το πετάω. Ρίχνω τα φύλλα από τα μισά κλαδάκια λεμονοθύμαρο και με το ραβδομπλέντερ Sencor, πολτοποιώ τα φρούτα αλλά όχι εντελώς. Θα πρέπει να υπάρχουν και κάποια κομμάτια.
  • Step 5 Επαναφέρω την κατσαρόλα στη φωτιά, προσθέτω το χυμό λεμονιού και βράζω για 15 λεπτά μέχρι να δέσει. Αποσύρω από τη φωτιά και προσθέτω τα υπόλοιπα φύλλα λεμονοθύμαρου. Ανακατεύω και μοιράζω τη μαρμελάδα καυτή, σε αποστειρωμένα βάζα. Αναποδογυρίζω και αφήνω τη μαρμελάδα να κρυώσει.


Related Posts

ΚΡΙΘΑΡΟΤΟ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

ΚΡΙΘΑΡΟΤΟ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Ένα αρωματικό κριθαρότο με πολλά μανιτάρια και κριθαράκι που ξέρει να «στέκεται» χωρίς να λασπώνει. Το λάδι τρούφας δίνει τον elegant τόνο που του χρειάζεται.

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΠΛΙΓΟΥΡΙ, ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ & ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΠΛΙΓΟΥΡΙ, ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ & ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Το πλιγούρι μπορεί να το συναντάμε σπάνια πλέον στα μαγειρέματά μας, παρ’ όλ’ αυτά, σας προτείνω να το ξαναθυμηθείτε και να το ξαναφέρετε στο τραπέζι σας. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες, είναι πολύ χορταστικό και κυρίως… πολύ νόστιμο!