Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ ΚΛΑΣΙΚΗ, ΑΥΓΟΚΟΜΜΕΝΗ

ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ ΚΛΑΣΙΚΗ, ΑΥΓΟΚΟΜΜΕΝΗ

ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ ΚΛΑΣΙΚΗ, ΑΥΓΟΚΟΜΜΕΝΗ

: 4-6
: 30 min
: 1 hr

Τι καλύτερο, όταν γυρίζουμε το βράδυ από την Ανάσταση με τους αγαπημένους μας, να μας περιμένει στο σπίτι μια κατσαρόλα με μπόλικη αχνιστή μαγειρίτσα, πυκνή, αυγολεμονάτη και λαχταριστή, βάλσαμο για το στομάχι. Μην ξεχνάτε πως, όσοι τηρούν τη νηστεία για ολόκληρη τη Σαρακοστή, η μαγειρίτσα είναι το πρώτο πιάτο με κρέας που θα καταναλώσουν και που θα τερματίσει την μακρόχρονη νηστεία. Ο λόγος είναι πως η μαγειρίτσα είναι ιδιαίτερα ευεργετική για το στομάχι, πριν… υποδεχτεί τις ποσότητες του κρεάτων, των γαλακτοκομικών και των μεζέδων που ακολουθούν την επόμενη ημέρα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η μαγειρίτσα σερβίρεται όλο το χρόνο στις ταβέρνες για ξενύχτηδες, ακριβώς για αυτές τις ανακουφιστικές για το στομάχι ιδιότητές της.

Ingridients
  • 1 αρνίσια συκωταριά (με βάρος γύρω στο 1 κιλό ή λίγο περισσότερο), καθαρισμένη
  • ½ φλιτζ. τσαγιού ελαιόλαδο
  • 5 - 6 φρέσκα κρεμμυδάκια, ψιλοκομμένα
  • 2 μεγάλα μαρούλια, καθαρισμένα και ψιλοκομμένα για σαλάτα
  • 1 ματσάκι ραδίκια, καθαρισμένα και λεπτοκομμένα
  • 1 μεγάλο ματσάκι άνηθος, ψιλοκομμένος (χωρίς τα κοτσάνια)
  • ½ φλιτζ. τσαγιού ρύζι γλασέ (ή νυχάκι)
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • Για το αυγολέμονο
  • 2 - 3 αυγά, κατά προτίμηση βιολογικά, χωριστά οι κρόκοι από τα ασπράδια
  • χυμός από 2 λεμόνια
Instructions
  • Step 1 Βάζω να βράσει άφθονο νερό σε μια κατσαρόλα και όταν κοχλάσει ρίχνω τη συκωταριά και τη βράζω για 3 λεπτά (μετρώντας το χρόνο από τη στιγμή που θα ξαναπάρει βράση το νερό), μέχρι το χρώμα της να γίνει σταχτί.
  • Step 2 Τη βγάζω από την κατσαρόλα, την αφήνω να κρυώσει λίγο και την κόβω σε μικρά κομματάκια με ένα μαχαίρι ή με ένα μεγάλο ψαλίδι.
  • Step 3 Σε μια μεγάλη κατσαρόλα ζεσταίνω το ελαιόλαδο σε δυνατή φωτιά και σοτάρω τη συκωταριά για περίπου 5 λεπτά, μέχρι να ροδίσει, ανακατεύοντας τακτικά με μια ξύλινη κουτάλα.
  • Step 4 Προσθέτω τα φρέσκα κρεμμυδάκια, τα μαρούλια και τα ραδίκια και σοτάρω για άλλα 4 – 5 λεπτά, μέχρι οι πρασινάδες να μαραθούν.
  • Step 5 Νοστιμίζω με αλάτι και πιπέρι, ρίχνω τον μισό άνηθο και προσθέτω 1½ – 2 λίτρα νερό -χονδρικά, μέχρι το νερό να φτάσει στη μέση της κατσαρόλας, ώστε να μείνει άφθονο ζουμί στο τέλος για τη σούπα. Αφήνω το υγρό να πάρει μια βράση, χαμηλώνω τη φωτιά και αλατοπιπερώνω.

Related Posts

Επιλέξτε κοτόπουλο ταϊσμένο με 100% φυτικές τροφές

Επιλέξτε κοτόπουλο ταϊσμένο με 100% φυτικές τροφές

Το κοτόπουλο  αποτελεί ένα τρόφιμο με πλούσια περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, μιας και απορροφώνται σε καλύτερο ποσοστό συγκριτικά με τις φυτικές πρωτεΐνες. Επιπλέον, το κοτόπουλο έχει μικρότερο ποσοστό κορεσμένων «κακών λιπαρών» σε σχέση με το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό). Ειδικότερα, το στήθος κοτόπουλου […]

Κοτόπουλο και Aθλητική διατροφή

Κοτόπουλο και Aθλητική διατροφή

Η αθλητική διατροφή είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στη ζωή ενός αθλητή, καθώς βοηθά να διατηρείται το σώμα σε καλή κατάσταση πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της άσκησης, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση. Για τον λόγο, διερευνώνται διαφορετικά θρεπτικά συστατικά για τη […]