destination taste!

ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙΟΥ ΜΕ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ

ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙΟΥ ΜΕ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ

ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙΟΥ ΜΕ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ

: 30-35
: 30 min
: 15 min

Συνοδεύουν εξαιρετικά την τυροκαυτερή, τις πάστες ελιάς (μαύρες ή πράσινες) και την πάστα λιαστής ντομάτας. Εξίσου τέλεια πάνε με όλα τα ντιπ γιαουρτιού.

Ingridients
  • 80 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
  • 80 γρ. κίτρινο ψιλό καλαμποκάλευρο, κοσκινισμένο (θα το βρείτε στο ράφι με τα άλευρα, σε όλα σχεδόν τα σούπερ μάρκετ)
  • 100 γρ. βούτυρο, παγωμένο από το ψυγείο, κομμένο σε μικρά κυβάκια
  • 120 γρ. πικάντικο κεφαλοτύρι (ή κεφαλογραβιέρα), τριμμένο
  • 1 κουτ. σούπας ξερή ρίγανη (ή ξερό θυμάρι)
  • 1 κουτ. σούπας γλυκό μπούκοβο
  • 1 κρόκος αυγού, κατά προτίμηση βιολογικού + 1 κρόκος επιπλέον, αραιωμένος σε 1 κουτ. σούπας νερό, για το άλειμμα
  • 50 γρ. κορν φλέικς τριμμένα ή 1 γεμάτη κουτ. σούπας αλάτι χοντρό (ή ανθός αλατιού)
Instructions
  • Step 1 Βάζω τα κοσκινισμένα άλευρα σε ένα μεγάλο μπολ, ρίχνω τα κυβάκια βουτύρου και τα τρίβω με τα δάχτυλά μου στο αλεύρι, ώστε να λιώσουν και να φτιάξω ένα μείγμα ψιχουλιαστό και εύθρυπτο.
  • Step 2 Προσθέτω το τριμμένο τυρί, τη ρίγανη (ή το θυμάρι) και το μπούκοβο και ανακατεύω με τα δάχτυλά μου, μέχρι να σκορπίσουν ομοιόμορφα στο μείγμα. Προσθέτω τον ένα κρόκο και 1 κουταλιά κρύο νερό και ζυμώνω τα υλικά, μέχρι να φτιάξω μια ομοιόμορφη ζύμη.
  • Step 3 Τη χωρίζω σε 30 – 35 μικρές μπαλίτσες σαν καρύδια και τις πλάθω μία-μία με τις παλάμες μου, φτιάχνοντας μακρόστενα μπαστουνάκια μήκους περίπου 10 – 12 εκ.
  • Step 4 Προθερμαίνω το φούρνο στους 200°C. Στρώνω μια λαμαρίνα φούρνου με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και βάζω τα μπαστουνάκια ζύμης το ένα δίπλα στο άλλο. Με ένα πινέλο τα αλείφω με τον αραιωμένο κρόκο και τα πασπαλίζω με τα τριμμένα κορν φλέικς ή με το χοντρό αλάτι.
  • Step 5 Τα ψήνω για 10 – 15 λεπτά ή μέχρι να χρυσίσουν και τα αφήνω να κρυώσουν. Τα διατηρώ για 2 εβδομάδες σε καλά κλεισμένο δοχείο, μεταλλικό ή γυάλινο.

Related Posts

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

Δεν μπορούμε να αμφιβάλλουμε ότι μια φυτική διατροφή προσφέρει όφελος στην υγεία του ανθρώπου. Άτομα που καταναλώνουν φυτικά τρόφιμα στην καθημερινή διατροφή τους παρουσιάζουν χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, αρτηριακής πίεσης, παχυσαρκίας και σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2. Πρωτεΐνες υπάρχουν τόσο στα φυτικά όσο […]

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ CROQUE MONSIEUR; ΜΕ ΜΠΕΣΑΜΕΛ Ή ΧΩΡΙΣ;

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ CROQUE MONSIEUR; ΜΕ ΜΠΕΣΑΜΕΛ Ή ΧΩΡΙΣ;

Το κροκ-μεσιέ είναι ένα είδος ψητού σάντουιτς με ζαμπόν και τυρί, το οποίο αποτελεί τυπικό έδεσμα των γαλλικών μπιστρό. Το όνομά του προκύπτει από τις λέξεις croquer (τραγανίζω) και monsieur (κύριος). Θα μπορούσαμε να πούμε υποθετικά στα ελληνικά ένας τραγανός κύριος. Πολλές παραλλαγές έχουν γίνει […]