Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΓΛΙΣΤΡΙΔΑ ΜΕ ΝΤΡΕΣΙΝΓΚ ΑΠΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΡΟΔΑΚΙΝΟ

ΓΛΙΣΤΡΙΔΑ ΜΕ ΝΤΡΕΣΙΝΓΚ ΑΠΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΡΟΔΑΚΙΝΟ

ΓΛΙΣΤΡΙΔΑ ΜΕ ΝΤΡΕΣΙΝΓΚ ΑΠΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΡΟΔΑΚΙΝΟ

: 4
: 15 min

Η γλιστρίδα εκτός από πολλές βιταμίνες περιέχει και τα περισσότερα Ω3 λιπαρά οξέα. Έχει σχετικά υπόξινη γεύση και σε συνδυασμό με το γιαούρτι, μας δίνει μια εξαιρετικά δροσιστική σαλάτα.

Ingridients
  • 3 ώριμες αλλά σφικτές ντομάτες, ξεφλουδισμένες, ξεσποριασμένες και κομμένες σε μικρά κυβάκια
  • 700 γρ. γλιστρίδα (τα φύλλα και οι τρυφερές κορυφές), πλυμένη και στεγνή
  • ½ φλιτζ. τσαγιού ελιές της αρεσκείας μας, χωρίς κουκούτσια, ψιλοκομμένες
  • 1 κουτ. σούπας φυλλαράκια φρέσκιας ρίγανης (ή 1 κουτ. γλυκού ξερή ρίγανη, τριμμένη)
  • Για το ντρέσινγκ
  • 1 φλιτζ. τσαγιού αγελαδινό γιαούρτι
  • 2 σκελίδες σκόρδου, λιωμένες
  • 1 μεγάλο ροδάκινο, πολτοποιημένο στο μούλτι και περασμένο, αν θέλουμε, από λεπτή σήτα
  • χυμός από ½ λεμόνι
  • 60 ml ελαιόλαδο
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Instructions
  • Step 1 Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνω τις ντομάτες, τη γλιστρίδα, τις ελιές και τη ρίγανη. Ανακατεύω καλά και απλώνω το μείγμα σε μια φαρδιά πιατέλα.
  • Step 2 Ντρέσινγκ: Χτυπάω με το πιρούνι όλα τα υλικά του σε ένα μπολάκι, μέχρι να φτιάξω μια λεία σάλτσα.
  • Step 3 Περιχύνω τη σαλάτα με το ντρέσινγκ και σερβίρω αμέσως.

Related Posts

SMOOTHIES ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ, ΜΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

SMOOTHIES ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ, ΜΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

Ελαφρύ, δροσερό και με υπέροχο άρωμα! Το πρόβειο γιαούρτι έχει μεγάλη θρεπτική αξία. Είναι ελαφρύ και σε συνδυασμό με το καρπούζι και τη μαστίχα γίνονται ένα υπέροχο σνακ με λίγες θερμίδες.

SMOOTHIES ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

SMOOTHIES ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

Τα smoothies είναι το τέλειο πρωινό για όλους. Ανάλογα με την εποχή, και τα γούστα σας αλλάζετε τα φρούτα, προσθέτετε μυρωδικά (δυόσμο, μέντα) ή και καρπούς (αμύγδαλα, goji berry, ιπποφαές) για έξτρα βιταμίνες.