Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΒΡΩΜΗ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΒΡΩΜΗ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Καταπολέμηση της παχυσαρκίας
Η βρώμη δημιουργεί γρήγορα την αίσθηση του κορεσμού. Άρα, καταναλώνοντας λίγες κουταλιές την ώρα του πρωινού, αισθάνεστε χορτάτοι και γεμάτοι ενέργεια.

Δερματικές παθήσεις
Η βρώμη είναι επίσης αποτελεσματική στη θεραπεία δερματικών παθήσεων όπως το έκζεμα. Ιδιαίτερη πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, η βρώμη μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση του δέρματος. Δοκιμάστε το, δεν θα χάσετε!

Κατά την αϋπνία
Έχετε δοκιμάσει τα πάντα, και τα μάτια, τελικά, δεν κλείνουν; Η βρώμη περιέχει ασβέστιο καθώς και μαγνήσιο. Εάν έχετε πρόβλημα με τον ύπνο, φάτε λιγάκι βρώμη το βράδυ πριν πάτε για ύπνο.

Να έχετε περισσότερη ενέργεια
Συχνά αισθάνεστε αδύναμοι και πολύ κουρασμένοι; Εγώ πάντως με τέτοιους ρυθμούς που έχω, κάθε πρωί, ετοιμάζω ένα κουάκερ με πλιγούρι βρώμης μαζί με μερικά φρούτα, και το τρώω την ώρα του πρωινού. Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέστε και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι. Ότι καλύτερο για να ξεκινήσει καλά η μέρα σας!

Κατά τη δυσκοιλιότητα
Αυτό ίσως να το γνωρίζατε για τη βρώμη, βοηθά για μια καλύτερη πέψη επειδή είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες. Επιπλέον, η τακτική κατανάλωση της βρώμης μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου στο παχύ έντερο.

Για να γεμίσετε με πρωτεΐνες τον οργανισμό σας
Γνωρίζατε ότι η βρώμη είναι ένα από τα πιο πλούσια δημητριακά σε πρωτεΐνες; Αν έχετε ελλείψεις ή είστε χορτοφάγος, τότε καταναλώστε βρώμη καθημερινά.

Για την καταπολέμηση της χοληστερόλης
Η κατανάλωση βρώμης δύο φορές την εβδομάδα κατά μέσο όρο μπορεί να περιορίσει το επίπεδο χοληστερόλης στο αίμα.

Για την πρόληψη του θυρεοειδή
Το ιώδιο που περιέχει η βρώμη, απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του θυρεοειδή, συμβάλλει στον περιορισμό των κινδύνων που σχετίζονται με τα προβλήματα αυτού.

Για να χαλαρώσετε
Εάν είστε όλη μέρα μέσα στα νεύρα; Η βρώμη είναι η λύση… Το μαγνήσιο, το σελήνιο, το φώσφορος και το ασβέστιο που περιέχει η βρώμη είναι γνωστά για την καταπραϋντική και την πρόληψη του στρες. Φάτε λιγάκι και θα ηρεμήσετε!

Ενισχύει τα οστά
Οι νιφάδες βρώμης είναι ιδιαίτερες πλούσιες σε ασβέστιο. Μη διστάσετε να τα καταναλώσετε για να ενισχύσετε τα οστά. Είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να μειώσετε το κίνδυνο οστεοπόρωσης. Μπορείτε να συνοδεύσετε τη βρώμη με λίγο γάλα, για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

©Ντίνα Νικολάου


Related Posts

ΒΙΝΕΓΚΡΕΤ… ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΣΤΗ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ

ΒΙΝΕΓΚΡΕΤ… ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΣΤΗ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε μια συνηθισμένη σαλάτα να ξεχωρίσει είναι να χρησιμοποιήσετε μια βινεγκρέτ που θα δώσει βάθος, άρωμα και έξτρα γεύση. Συχνά πέφτουμε στην παγίδα να κάνουμε τις ίδιες βινεγκρέτ κάνοντας τις σαλάτες μας μονότονες και βαρετές ενώ θα μπορούσαμε με λίγη […]

10 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε πριν πάμε στο γυμναστήριο

10 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε πριν πάμε στο γυμναστήριο

Πριν κάνουμε κάποια σωματική άσκηση, πρέπει να τρώμε έτσι ώστε το σώμα μας να έχει ενέργεια! Ναι, αλλά προσέξτε… Για να είμαστε εντάξει και να γυμναστούμε σωστά, δεν τρώμε ότι ’νάναι… Σας έχω λοιπόν, τη λίστα με τα 10 τρόφιμα-φαγητά που πρέπει να αποφεύγουμε πριν […]