destination taste!

10 κόλπα των γιαγιάδων μας για να χάσουμε βάρος

10 κόλπα των γιαγιάδων μας για να χάσουμε βάρος

Οι γιαγιάδες μας δεν είναι μόνο για να μας δίνουν συμβουλές για το πώς θα κάνουμε τα ασημικά να λάμψουν ή πώς θα σώσουμε το φαγητό που μας παράπεσε το αλάτι. Έχουν και κάποια κρυμμένα μυστικά που μπορούν να μας βοηθήσουν να χάσουμε τα παραπάνω κιλά που βάλαμε μετά τα γιορτινά φαγοπότια.

  1. Ζεστό νερό με λεμόνι
    Για να χάσετε πιο γρήγορα κιλά, μπορείτε κάθε πρωί να πίνετε ένα μεγάλο ποτήρι ζεστό νερό στο οποίο θα έχετε στύψει ½ λεμόνι. Πράγματι, το λεμόνι βοηθάει να καεί πιο γρήγορα το λίπος και αποτοξινώνει το σώμα μας. Μπορείτε να στύψετε και ένα λεμόνι σε ένα μπουκάλι νερού των 1,5 λίτρων και να το πίνετε σιγά σιγά όλη την ημέρα.
  2. Βούρτσισμα δοντιών μετά από κάθε γεύμα
    Εκτός από την φροντίδα που προσφέρουμε στα δόντια μας, το βούρτσισμα αμέσως μετά το γεύμα, μας βοηθά να χάνουμε γρήγορα την γεύση του φαγητού και να έχουμε μια αίσθηση φρεσκάδας. Έτσι, δεν μπαίνουμε στον πειρασμό για περαιτέρω τσιμπολογήματα!
  3. Ένα μήλο πριν το γεύμα
    Για να είστε σίγουροι ότι θα φάτε λιγότερο, απλά, φάτε ένα μήλο 15 λεπτά πριν το φαγητό. Το μήλο είναι πλούσιο σε ίνες που θα έχουν άμεσο αποτέλεσμα στο να σας κοπεί η όρεξη και έτσι θα έχετε ένα πιο ελαφρύ μεσημεριανό ή βραδινό γεύμα.
  4. Ανακαλύψτε το θυμάρι
    Χάρη στις διουρητικές, αποστειρωτικές και αποτοξινοτικές ιδιότητές του, το θυμάρι καθαρίζει το οργανισμό και βοηθάει στην καύση λίπους που συσωρρεύετε γύρω από την κοιλιά. Με άλλα λόγια… ένα ρόφημα την ημέρα με θυμάρι για πιο επίπεδη κοιλία!
  5. Το νερό από το βράσιμο των αγκινάρων
    Δεν το λες νόστιμο, ούτε η γεύση του είναι συναρπαστική, παρ’ όλ’ αυτά, το νερό από το βράσιμο της αγκινάρας έχει πολύ ενδιαφέρουσες ιδιότητες αδυνατίσματος.
  6. Βάλτε πολύ πιπέρι στο πιάτο σας!
    Εάν το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών, το πιπέρι προωθεί στην καύση λίπους. Έτσι για να χάσετε βάρος πιο εύκολα, μη διστάσετε να φάτε πιο πικάντικα!
  7. Μια σούπα για το βράδυ
    Η σούπα είναι πλούσια σε νερό και σε λαχανικά, μας δίνει την αίσθηση ότι χορτάσαμε γρήγορα ενώ είναι ελαφριά και χαμηλή σε θερμίδες. Είναι λοιπόν ένα ιδανικό βραδινό γεύμα. Να υπενθυμίσουμε, ότι το βράδυ δεν χάνουμε τόσες θερμίδες όπως την ημέρα, γι’ αυτό όσες περισσότερες θερμίδες καταναλώσουμε στο βραδινό, τόσο περισσότερες θα αποθηκευτούν σε μορφή λίπους.
  8. Βραστό γάλα με σκόρδο
    Μετά από γιορτές που συνήθως τρώμε πιο πολύ από τι θα έπρεπε ή μετά από ένα ιδιαίτερο βαρύ γεύμα, μπορείτε να βράσετε γάλα στο οποίο θα βάλετε μια σκελίδα σκόρδο, θα τη λιώσετε και θα το πιείτε. Δεν είναι ότι καλύτερο έχετε γευτεί, αλλά το σκόρδο διεγείρει το μεταβολισμό και καίει περισσότερες θερμίδες.
  9. Φρούτα για επιδόρπιο
    Από τι στιγμή που αποφασίζουμε να χάσουμε βάρος, καλό θα ήταν να λιγοστέψουμε στο ελάχιστο τα επιδόρπιο. Με τόσα φρούτα που έχουμε στη χώρα μας, τα βάζουμε στην ημερήσια διατροφή ή κάθε φορά που θέλουμε κάποιο γλυκό.
  10. Με σύμμαχο τον μαϊντανό
    Ο μαϊντανός βοηθάει στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα αλλά και στην καταπολέμηση των «κρίσεων υπογλυκαιμίας», αποτρέποντάς μας να πέσουμε πάνω σε μια σακούλα πατατάκια ή ένα πακέτο μπισκότα.
 


Dina’s Daily RecipesΠικάντικο ρολό κοτόπουλο, γεμιστό με πιπεριές

Dina’s Daily RecipesΡύζι τηγανητό με λαχανικά και αυγά