Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

: Για 1 ταψί 30-32 εκ.
: 1 hr
           
: 1 hr
Υλικά
  • 4½ φλιτζ. τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φλιτζ. τσαγιού (200 ml) χλιαρό νερό
  • ¼ φλιτζ. τσαγιού (50 ml) ελαιόλαδο για τη ζύμη + λίγο επιπλέον για το άλειμμα του ταψιού και των φύλλων
  • 1 κουτ. σούπας ξίδι
  • 1 φλιτζ. τσαγιού γιαούρτι στραγγιστό
  • ½ κουτ. γλυκού αλάτι
Διαδικασία
  • Βήμα 1 Σε ένα μεγάλο μπολ κοσκινίζω το αλεύρι, προσθέτω και το αλάτι, κάνω μια λακκούβα στο κέντρο του και ρίχνω εκεί το νερό, το ελαιόλαδο, το ξίδι και το γιαούρτι. Ανακατεύω όλα τα υλικά με το χέρι μου, με κυκλικές κινήσεις, μέχρι να φτιάξω ζύμη. Τη ζυμώνω με τις γροθιές μου μέσα στο μπολ για 6-8 λεπτά, μέχρι να γίνει ελαστική και λεία. Αν βγει πολύ υγρή ή λασπώδης και κολλάει στα χέρια, ρίχνω λίγο αλεύρι, αν προκύψει πολύ στεγνή, προσθέτω λίγο χλιαρό νερό.
  • Βήμα 2 Τη χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια, τα τυλίγω σε διάφανη μεμβράνη και τα αφήνω για 1 ώρα σε θερμοκρασία δωματίου.
  • Βήμα 3 Σε μια αλευρωμένη επιφάνεια, ανοίγω το ένα κομμάτι ζύμης σε λεπτό φύλλο, με διάμετρο περίπου 10 εκ., μεγαλύτερη από τη διάμετρο του ταψιού (το φύλλο αυτό θα καλύψει τον πυθμένα του ταψιού και οι άκρες του θα εξέχουν από τα τοιχώματα). Μετά, ανοίγω το δεύτερο κομμάτι ζύμης σε φύλλο με διάμετρο ίδια με τη διάμετρο του ταψιού (το φύλλο αυτό θα καλύψει τη γέμιση). Από αυτό το σημείο και μετά ακολουθώ τις οδηγίες κάθε συνταγής.

Related Posts

SMOOTHIES ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ, ΜΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

SMOOTHIES ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ, ΜΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

Ελαφρύ, δροσερό και με υπέροχο άρωμα! Το πρόβειο γιαούρτι έχει μεγάλη θρεπτική αξία. Είναι ελαφρύ και σε συνδυασμό με το καρπούζι και τη μαστίχα γίνονται ένα υπέροχο σνακ με λίγες θερμίδες.

SMOOTHIES ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

SMOOTHIES ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

Τα smoothies είναι το τέλειο πρωινό για όλους. Ανάλογα με την εποχή, και τα γούστα σας αλλάζετε τα φρούτα, προσθέτετε μυρωδικά (δυόσμο, μέντα) ή και καρπούς (αμύγδαλα, goji berry, ιπποφαές) για έξτρα βιταμίνες.