Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΚΑΤΣΙΚΙΣΙΟ ΜΠΟΥΤΙ, ΣΤΗ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ, ΜΕ ΠΕΣΤΟ ΘΥΜΑΡΙΟΥ

ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΚΑΤΣΙΚΙΣΙΟ ΜΠΟΥΤΙ, ΣΤΗ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ, ΜΕ ΠΕΣΤΟ ΘΥΜΑΡΙΟΥ

ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΚΑΤΣΙΚΙΣΙΟ ΜΠΟΥΤΙ, ΣΤΗ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ, ΜΕ ΠΕΣΤΟ ΘΥΜΑΡΙΟΥ

: 6 μερίδες
: 20 min
: 2 hr

Εχει σημασία να επιλέξετε φρέσκα και όχι ξερά μυρωδικά γιατί έχουν ασύγκριτα καλύτερο άρωμα. Αν δεν βρείτε θυμάρι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φρέσκια ρίγανη ή φρέσκια μαντζουράνα.

Υλικά
  • 1 ξεκοκαλισμένο κατσικίσιο μπούτι, περίπου 1½ κιλού χωρίς το κόκαλο (ζητάω από τον χασάπη 2-3 μέρες πριν, να το ξεκοκαλίσει και να το ανοίξει σε λεπτό, πλατύ ενιαίο κομμάτι)
  • ¼ φλιτζ. τσαγιού ελαιόλαδο
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • Για το πέστο θυμαριού
  • ¼ φλιτζ. τσαγιού ελαιόλαδο
  • 2 φρέσκα κρεμμυδάκια, ψιλοκομμένα
  • 3 σκελίδες σκόρδου, λιωμένες
  • 1 καλογεμισμένο φλιτζ. τσαγιού από φρέσκα φυλλαράκια θυμαριού (αναζητήστε γλαστράκια ή ματσάκια φρέσκου και αποφύγετε το ξερό γιατί δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα στη γεύση)
  • 1 φλιτζ. τσαγιού ασπρισμένα αμύγδαλα
  • ½ φλιτζ. τσαγιού παρμεζάνα, τριμμένη (ή πικάντικη γραβιέρα)
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • λίγη πάπρικα γλυκιά, σε σκόνη
Διαδικασία
  • Βήμα 1 Για το πέστο: Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ζεσταίνω το μισό ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά και σοτάρω τα φρέσκα κρεμμυδάκια και το σκόρδο, μέχρι να μαλακώσουν. Προσθέτω το θυμάρι, αλατοπιπερώνω και σοτάρω για άλλο 1 λεπτό, ανακατεύοντας. Αποσύρω, αδειάζω το τηγάνι στο μπλέντερ και προσθέτω το υπόλοιπο λάδι, τα αμύγδαλα, το τριμμένο τυρί, λίγη πάπρικα, αλάτι και πιπέρι. Χτυπάω καλά τα υλικά μέχρι να φτιάξω μια πάστα όσο το δυνατόν πιο λεία. Την αφήνω στην άκρη.
  • Βήμα 2 Για το ρολό: Προθερμαίνω το φούρνο στους 200ºC.
  • Βήμα 3 Ανοίγω το κρέας σε μια επίπεδη επιφάνεια, το αλατοπιπερώνω και απλώνω στην επιφάνειά του το πέστο. Τυλίγω το κρέας σε σφικτό ρολό και το δένω πυκνά με σπάγκο μαγειρικής.
  • Βήμα 4 Ζεσταίνω το ελαιόλαδο σε μια φαρδιά και ρηχή κατσαρόλα, σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και σοτάρω το ρολό για 5 – 6 λεπτά, γυρίζοντάς το τακτικά, μέχρι να ροδίσει ομοιόμορφα από όλες τις μεριές. Αποσύρω από τη φωτιά.
  • Βήμα 5 Σε μια επίπεδη επιφάνεια απλώνω δύο φύλλα λαδόκολλας το ένα επάνω στο άλλο. Βάζω το ροδισμένο ρολό στο κέντρο τους και γύρω-γύρω ρίχνω το λιγοστό υγρό της κατσαρόλας. Τυλίγω καλά το ρολό με τις δύο λαδόκολλες, ώστε να μην χαθούν τα υγρά στο ψήσιμο.
  • Βήμα 6 Δένω το πακέτο με σπάγκο και το βάζω σε ένα ρηχό ταψί. Ψήνω το ρολό στο μεσαίο ράφι του φούρνου, για 2 ώρες. Στο διάστημα αυτό το κρέας θα γίνει πολύ μαλακό και ζουμερό, καθώς είναι κλεισμένο στο πακέτο.
  • Βήμα 7 Το βγάζω και το αφήνω να ξεκουραστεί, έτσι όπως είναι, πακεταρισμένο, για 20 λεπτά. Κόβω με προσοχή τους σπάγκους του πακέτου και αφαιρώ τις λαδόκολλες με προσοχή, μέσα σε μια πιατέλα (για να μην χαθούν οι νόστιμοι χυμοί). Μετά κόβω προσεκτικά και τους σπάγκους του ρολού, το κόβω σε φέτες και το περιχύνω με τα υγρά του πακέτου.


Related Posts

Επιλέξτε κοτόπουλο ταϊσμένο με 100% φυτικές τροφές

Επιλέξτε κοτόπουλο ταϊσμένο με 100% φυτικές τροφές

Το κοτόπουλο  αποτελεί ένα τρόφιμο με πλούσια περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, μιας και απορροφώνται σε καλύτερο ποσοστό συγκριτικά με τις φυτικές πρωτεΐνες. Επιπλέον, το κοτόπουλο έχει μικρότερο ποσοστό κορεσμένων «κακών λιπαρών» σε σχέση με το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό). Ειδικότερα, το στήθος κοτόπουλου […]

Κοτόπουλο και Aθλητική διατροφή

Κοτόπουλο και Aθλητική διατροφή

Η αθλητική διατροφή είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στη ζωή ενός αθλητή, καθώς βοηθά να διατηρείται το σώμα σε καλή κατάσταση πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της άσκησης, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση. Για τον λόγο, διερευνώνται διαφορετικά θρεπτικά συστατικά για τη […]