Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

Πώς υπολογίζουμε σωστά, τις καθημερινές μας ανάγκες, σε θερμίδες

Πώς υπολογίζουμε σωστά, τις καθημερινές μας ανάγκες, σε θερμίδες

Οι καθημερινές μας ανάγκες σε θερμίδες αλλάζουν ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, το βάρος, το ύψος και τη σωματική μας δραστηριότητα. Είναι καλό να ξέρουμε πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνουμε  για να μπορούμε να διατηρούμε το βάρος μας.
Κάθε μέρα, ο οργανισμός μας χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργεί σωστά όλη μέρα, την οποία παίρνουμε με το φαγητό. Η στέρηση έχει τις περισσότερες φορές, τα αντίθετα αποτελέσματα ενώ ο σωστός υπολογισμός θα μας χορτάσει και δεν θα μας παχύνει.
Η μονάδα μέτρησης της ενέργειας που χρησιμοποιείται συνήθως, στη διατροφή, είναι αυτό που όλες μας τρέμουμε βλέποντας το και ονομάζεται θερμίδες (kilocalorie – kcal): 1kcal= 1.000 θερμίδες. Θα το έχετε προσέξει πως σε κάθε συσκευασία τροφίμου, υπάρχει ειδικός πίνακας που γράφει και τις kcal που περιέχει.
Πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνουμε την ημέρα, αυτό ποικίλλει από άτομο σε άτομο. Υπάρχουν  πολλές παράμετροι, όπως η ηλικία, το φύλο, η μορφολογία (βάρος, ύψος) και το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας. Δηλαδή για παράδειγμα, ένας τριαντάρης (με το ίδιο ύψος και βάρος ) που εργάζεται μπροστά σε μια οθόνη χωρίς να αθλείτε δεν θα έχει τις ίδιες θερμιδικές ανάγκες με έναν άλλον τριαντάρη που πηγαίνει γυμναστήριο κάθε μέρα.
Έτσι λοιπόν, για να ξέρετε το ακριβή αριθμό θερμίδων που χρειάζεστε κάθε μέρα, για να διατηρήσετε το βάρος σας, υπάρχει μια απλή μέθοδος:

Φύλο & σωματότυπος
Γυναίκα:
655 + (9,56 X βάρος σας) + (1,85 X ύψος σας) – (4,67 X ηλικία σας)
Άνδρας:
66,5 + (13,75 X βάρος σας) + (5 Χ ύψος σας) – (6,77 X ηλικία σας)

Στη συνέχεια, ανάλογα με το πόσο συχνά αθλείστε , πολλαπλασιάστε τον αριθμό που θα έχετε βρει με:
• 1,2 εάν δουλεύετε σε γραφείο ή έχετε χαμηλή αθλητική δραστηριότητα
• 1,375 εάν αθλείστε 1 έως 3 φορές την εβδομάδα
• 1,55 εάν αθλείστε 4 έως 6 φορές την εβδομάδα
• 1,725 αν αθλείστε καθημερινά και έντονα

Ο τελικός αριθμός αυτός βασίζεται στις καθημερινές σας ανάγκες σε θερμίδες. Μην τρομάξετε! Μικρές παρασπονδίες πάντα θα προκύπτουν. Φροντίστε μόνο να είσαστε όσο πιο κοντά γίνεται στον αριθμό αυτό.

Copyright © Dina Nikolaou. All Rights Reserverd.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική του περιεχομένου και των φωτογραφιών, του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της κατόχου του Ντίνας Νικολάου. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Related Posts

ΤΟΥΡΤΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙ ΦΟΡΜΑΣ

ΤΟΥΡΤΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙ ΦΟΡΜΑΣ

Τούρτα-τσουρέκι υπερπαραγωγή είναι το τέλειο επιδόρπιο για να κλείσουμε ένα γιορτινό γεύμα. Μπορείτε το τσουρέκι να το προετοιμάσετε 1-2 ημέρες νωρίτερα και να το στολίσετε την ημέρα του σερβιρίσματος.

ΚΕΪΚ ΛΕΜΟΝΙ ΜΕ ΚΙΝΟΑ

ΚΕΪΚ ΛΕΜΟΝΙ ΜΕ ΚΙΝΟΑ

DR. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ: Μια συνταγή με ιδιαίτερα πλούσια διατροφική αξία. Η κινόα ανήκει στις λεγόμενες superfoods… Οι Ίνκας την είχαν ονομάσει «μητέρα όλων των τροφών» και δεν είχαν άδικο. Η κινόα δεν περιέχει γλουτένη και έχει υψηλές συγκεντρώσεις σε σίδηρο, βιταμίνες Β…