Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

destination taste!

ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΡΟΤΟ ΚΑΙ ΣΠΑΝΑΚΙ

ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΡΟΤΟ ΚΑΙ ΣΠΑΝΑΚΙ

ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΡΟΤΟ ΚΑΙ ΣΠΑΝΑΚΙ

: 60-70
: 15 min
: 25 min

Πεντανόστιμα, αλμυρά κουλουράκια, τέλεια για σνακ.

Υλικά
  • 250 γρ. βούτυρο, μαλακωμένο για 1 ώρα σε θερμοκρασία δωματίου
  • 70 ml λευκό ξηρό κρασί
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • 400 γρ. αλεύρι μαλακό, κοσκινισμένο
  • 1 κουτ. σούπας μπέικιν πάουντερ
  • 50 γρ. κεφαλογραβιέρα της αρεσκείας σας, ψιλοτριμμένη
  • 80 γρ. βιολογικά καρότα, περασμένα από την ψιλή πλευρά του τρίφτη και καλά στυμμένα με τα χέρια
  • 80 γρ. τρυφερά φύλλα από φρέσκο σπανάκι, πολύ ψιλοκομμένα και καλά στυμμένα και στραγγισμένα
  • 1 βιολογικό αυγό, ελαφρώς χτυπημένο, για το άλειμμα
  • 1 φλιτζ. τσαγιού διάφορους σπόρους (λιναρόσπορο, ηλιόσπορο, κολοκυθόσπορο)
Διαδικασία
  • Βήμα 1 Χτυπάω στο μίξερ το μαλακωμένο βούτυρο με το κρασί, αλάτι και πιπέρι, χρησιμοποιώντας το εξάρτημα «φτερό», μέχρι να γίνουν ένα αφράτο μείγμα. Προσθέτω το κοσκινισμένο αλεύρι, σταδιακά, συνεχίζοντας το χτύπημα, μέχρι να ενωθεί στο μείγμα. Ρίχνω μετά το μπέικιν πάουντερ και την κεφαλογραβιέρα και χτυπάω καλά, μέχρι να σχηματιστεί μια ζύμη μαλακή και εύπλαστη. Τέλος, ρίχνω τα καλά στυμμένα καρότο και σπανάκι και χτυπάω για 1 λεπτό, μέχρι να ενωθούν καλά στη ζύμη.
  • Βήμα 2 Προθερμαίνω το φούρνο στους 180°C. Στρώνω με λαδόκολλα μια μεγάλη λαμαρίνα φούρνου.
  • Βήμα 3 Βγάζω τη ζύμη και την αφήνω σε μια αλευρωμένη επιφάνεια. Κόβω μικρά κομμάτια, με μέγεθος μεγάλου καρυδιού και τα πλάθω σε διάφορα σχήματα της αρεσκείας μου: στρογγυλά κουλουράκια με πάχος 1/2 δαχτύλου, κοτσιδάκια, σαλίγκαρους κ.ά. και τα βάζω στη λαμαρίνα. Με ένα πινελάκι τα αλείφω με το χτυπημένο αυγό, πασπαλίζω με τους διάφορους σπόρους και τα ψήνω για 20 – 25 λεπτά. Δεν χρειάζεται να ροδίσουν, απλώς να στεγνώσουν και να παραμείνουν αφράτα.

Related Posts

ΓΙΟΥΒΑΡΛΑΚΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΡΟΤΑ

ΓΙΟΥΒΑΡΛΑΚΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΡΟΤΑ

Τα γιουβαρλάκια αυτά, αν και κοκκινιστά, μπορούμε να τα αυγοκόψουμε: Χτυπάμε τα ασπράδια από 2 αυγά, κατά προτίμηση βιολογικά, μέχρι να γίνουν σφικτή μαρέγκα. Προσθέτουμε τους κρόκους…

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ, ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΛΤΣΑ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑΣ

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ, ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΛΤΣΑ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑΣ

DR ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ Πεντανόστιμη σαλάτα πλήρης σε θρεπτική αξία! Το σπανάκι έχει πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας καθώς είναι πλούσιο σε πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνη Κ, σίδηρο, ασβέστιο και μαγνήσιο.